Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att de vill ha nästa tjing på varan ifall första köparen backar.Här kan jag ju fråga något jag länge funderat på men inte fattat, och inte vetat vem jag ska fråga
Varför skriver folk ”nästa” i tex säljesannonser på facebook?
Här kan jag ju fråga något jag länge funderat på men inte fattat, och inte vetat vem jag ska fråga
Varför skriver folk ”nästa” i tex säljesannonser på facebook?
Jag har mer än än gång råkat sagt förlåt högt när jag tappat något i golvet som hade potentialen att gå sönder, typ en mugg. Då känner man sig sådärApropå pipande apparater, varför börjar jag prata (ja men det var ju fantastiskt att du kunde tvätta idag-igen!) med tvättmaskinen när den börjar sitt pipande om att tvätten är klar?!
Mvh gammal och knäpp
Men varför skriver man inte kö då som alla andra?För att de vill ha nästa tjing på varan ifall första köparen backar.
Nån meny har jag aldrig sett där det finns svarsalternativ, kanske därför jag aldrig fattat. Så då kan ”köper” också vara feltryck, funderat på varför man skriver det och sen aldrig svarar igen..Jag tror att det oftast är feltryck från den menyn som kommer upp när man ska kommentera.
Visa bifogad fil 35010
Nån meny har jag aldrig sett där det finns svarsalternativ, kanske därför jag aldrig fattat. Så då kan ”köper” också vara feltryck, funderat på varför man skriver det och sen aldrig svarar igen..
Jag har aldrig varit in på en svensk Facebookannons så jag visste inte att kö var vanligare. På engelska skriver man enbart "next" så jag tog väl för givet att det var lika. Skulle tro att det är vad som menas oavsett.Men varför skriver man inte kö då som alla andra?
Och ibland är den enda kommentaren ett ”nästa”, så då fattar jag inte det heller.
Aah, ja så kan det ju vara.Jag har aldrig varit in på en svensk Facebookannons så jag visste inte att kö var vanligare. På engelska skriver man enbart "next" så jag tog väl för givet att det var lika. Skulle tro att det är vad som menas oavsett.
Om det är enda kommentaren kan det ju hända att det fanns en kommentar tidigare men som tagits bort.
Jag har mer än än gång råkat sagt förlåt högt när jag tappat något i golvet som hade potentialen att gå sönder, typ en mugg. Då känner man sig sådär
Apropå pipande apparater, varför börjar jag prata (ja men det var ju fantastiskt att du kunde tvätta idag-igen!) med tvättmaskinen när den börjar sitt pipande om att tvätten är klar?!
Mvh gammal och knäpp
Det gör jag med! Kan du vara tyst? Brukar jag fråga både mikron och robotdammsugaren när de börjar låtaJag gör samma sak! Pratar med den pipande apparaten. Folk tittade konstigt på mig på jobbet när jag började prata med micron
Apropå pipande apparater, varför börjar jag prata (ja men det var ju fantastiskt att du kunde tvätta idag-igen!) med tvättmaskinen när den börjar sitt pipande om att tvätten är klar?!
Mvh gammal och knäpp
Det är ju VIP-filen!Jag undrar varför man envisas med att ligga i mittfil på tre-rolig motorväg. Högerfilen verkar vara pestsmittad i mångas ögon. Hellre ligga mitt och köra långsammare än högerfilen. Och om någon tänker köra om i vänsterfil - Ja då gasar man på.
Jag hatar irrationella mittfilsåkare. Varför gör ni så här? Varfööööör?????
Mvh,
Hjärtattack varje dag till och från jobbet
För dom nya kommer också bli gamla och då är det fint att kunna bogsera.Jag förstår helt ärligt inte varför det fortfarande tillverkas manuella bilar. Varför?
Sen förstår jag inte varför människor är så rädda för förändring.
Det berördes i början av tråden - för att vissa gillar känslan av att ”köra”.Jag förstår helt ärligt inte varför det fortfarande tillverkas manuella bilar. Varför?
Sen förstår jag inte varför människor är så rädda för förändring.