Sv: Varför Täcken? (INGEN Kritiktråd)
Bilderna är som sagt tagna förra vintern när det regnade hela tiden. Hoppas på lite snö den här vintern. Eftersom att det inte är mitt stall och hagen är väldigt stor så är det svårt för mig att lägga in sand. I skogspartierna är det inte lika illa. Men han älskar leran så det verkar inte gå någon nöd på honom. På sommaren går han på bete i andra hagar….
Fast med den hagen är det ju inte konstigt att de blir skitiga. Bra att din häst kan slppna av och lägga sig trots vällingen. Vet att det är svårt att ha lerfria hagar (Vi får också geggigt vid grindarna)Men jag skulle köra ut ett lass sand om jag vore du, kan inte bli mycket till bete iaf på sommaren, så det där är ju inget att gå och spara på.
Bilderna är som sagt tagna förra vintern när det regnade hela tiden. Hoppas på lite snö den här vintern. Eftersom att det inte är mitt stall och hagen är väldigt stor så är det svårt för mig att lägga in sand. I skogspartierna är det inte lika illa. Men han älskar leran så det verkar inte gå någon nöd på honom. På sommaren går han på bete i andra hagar….