Vad gör de med Djuret då?och kan man då inte lösa ut sitt djur tillfaller djuret Strömsholm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör de med Djuret då?och kan man då inte lösa ut sitt djur tillfaller djuret Strömsholm.
Jo fast på något vis så är vi ju på "varför hundägare gör konstiga saker med sina hundar" .Fast nu har vi halkat en bit från frågan som var vad man gör om hunden inte kan vara ensam när man jobbar.
Ja, jag har faktiskt undrat vad jag har gjort för ont.ibland får man nästan för sig att du måste vara någon slags jobbig-hund-magnet.
Ja det har jag sannerligen haft.Det är ju bra att du tycker dig ha fått viss hjälp här. Då har du ju haft nytta av denna sidan.
I stället för att tro att det är hundarna som gör konstiga saker, vilket jag trodde förut. Vissa hundägare ville tuta i mig det. Varvid jag inte på något vis kunde begripa att man kunde vilja ha hund.Att folk gör "konstiga saker" är ju inget specifikt för hundägare,
Jo, de svaren har jag redan fått här för flera år sedan. Och framför allt så har jag förstått att det just är "konstiga saker" och inte normala saker som man så att säga "gör med hundar".Och svaret på dina funderingar varför hundägare "gör konstiga saker" med sina hundar lär du nog inte hitta på hundsidan av detta forum.
Det har ju gått åt det hållet när jag har fått förklarat för mig att inte alla hundar är på det hemska viset som jag har trott och att det är dessa hundägares fel/ansvar till att det har blivit så fel.Gör som jag, hata inte hunden hata den i andra sidan av snöret...som oftast inte sitter på.
Jag såg ut som ett när jag läste detta. NU förstår jag vad du menade...Tänkte bara berätta att jag har läst tråden, men vågar inget skriva.
Nej, så är det faktiskt inte för mig."världens snällaste hund" gör utfall vid blotta åsynen av honom.