Håller med dig fullständigt..tom så mycket att mina komentarer skulle bli överflödiga för jag skulle säga precis som du ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är alldeles lugn.*puuuuh* andas lugnt nu flickor..
*profylaktisk övning*
Jag funderade litet till.Däremot anser jag det vara fel att ett djur avlivas på ekonomiska grunder. Det borde finnas möjlighet att söka lån ur allmänna medel eller liknande. Då har djurägaren möjlighet att lösa sjukvården till sitt djur samtidigt som man inte behöver stjäla ekonomiska resurser från andra samhällsfinansierade funktioner.
Hur gör man då när man skall jobba?Alla hundar kan inte vara ensamma.
Som något sorts stöd till fritidsintressen då?, och jag ser hellre att de går till vård av djur än till operan i Stockholm eller annan form av kultur där användarantalet är låg
Men jag vill inte vara med och finansiera Ishocky-rinkar heller.Staten finansierar konstigare och mindre nödvändiga saker än så.
Men det tror inte jag att alla gör som skulle det behöva.Man tar med dem till jobbet. Eller hittar ett hunddagis. Eller någon dagmatte.
För bilar så har man ju infört en "Tvångsförsäkring" i form av avgift till TrafikSkadeFöreningen eller vad den nu heter.Då skulle ju problemet vara löst och alla vore nöjda och glada.
Och så har man tillverkat en sådan som jag.Det finns många okunniga hundägare. De förstår inte varför hunden ylar, skäller eller biter sönder möbler. ... När man talar om för dem att det inte fungerar så blir de antingen ...... eller så vägrar de lyssna helt.
Det har tyvärr jag, och det i en sådan omfattning att det i det närmaste verkar som om jag skulle fabulera.Det kan jag inte uttala mig om, eftersom jag själv inte störts av några ylande ensamma hundar.