Det är faktiskt ganska så fult.
Varför vill hon ha er som vänner då?
Jag har funderat på detta med... nu spekulerar jag eftersom vi inte haft någon närmare relation på flera år, bara ytligt sedan hon var här (då vi pratade mer "djupt" men hennes sätt att prata irriterade mig).
Vad jag vet har hon 1-2 nära vänner där hon bor men de har också seriöst förhållande som mig själv sedan några år.
Och om hon pratar likadant med dom som till mig så tror jag dom drar sig också, det är inte kul att höra på någon som tjänar massa pengar genom att onanera i webkamera och säger att ens eget "normala" jobb är piss.
Jag har ingwt emot att hon gör vad hon gör så länge det är utom fara för henne. Men hon behöver ju inte klanka ner på vad "vi andra" väljer att försörja oss med.
(Detta ska jag nog ta upp med henne om vi kommer till den punkten).
Jag tror jag hör till hennes lilla vänkrets som hon faktiskt berättat ärligt för vad hon gör och att jag/vi kände henne INNAN detta plus att vi inte dömer henne. Men frågan är om nån av oss har sagt till henne att tona ner snacket lite eftersom vi tydligen gör nåt hon aldrig vill gå tillbaka till, arbetsmässigt....?
Jag tror hon är ensam. Därför hon vill hälsa på.
Absolut inte för att utnyttja gratis boende i tropikerna när det blir kallt där hon bor..... hon vill nog genuint ha en vän att prata med...
Åå nu velar jag ännu mer, hon är en gullig människa liksom, bara en skev bild på världen, kan man säga så?