Kan inte heller förstå hur man kan ta så illa vid sig av att folk inte vill ha ens eget jobb faktiskt. Jag hatar också 9-5 jobb, tycker ärligt talat det är avdankat och skulle aldrig välja det om jag hade möjlighet att jobba med något annat. Men nu har jag hamnat på ett 9-5 jobb och för tillfället under pandemin är det vad jag får ta liksom, har aldrig ens reflekterat över att någon annan som trivs med att jobba de tiderna eller till och med trivs på min arbetsplats skulle bli kränkt över att jag HATAR det.... Hon säger ju att HON inte kan gå tillbaka till ett sådant jobb, det ska man väl liksom kunna ta?
Ts, jag tycker personligen inte att man ska vara så rak att man sårar folk, finns liksom ingen anledning att tala om för folk att de borde söka läkarhjälp och sådana grejer. Du har fått flera förslag här, till syvende och sist är det faktiskt så enkelt att vara ärlig att säga att ni växt ifrån varandra, det är ju liksom inget konstigt och det inser nog hon också eftersom ni inte har något liknande liv överhuvudtaget.
Ts, jag tycker personligen inte att man ska vara så rak att man sårar folk, finns liksom ingen anledning att tala om för folk att de borde söka läkarhjälp och sådana grejer. Du har fått flera förslag här, till syvende och sist är det faktiskt så enkelt att vara ärlig att säga att ni växt ifrån varandra, det är ju liksom inget konstigt och det inser nog hon också eftersom ni inte har något liknande liv överhuvudtaget.