Alltså är den här mannen på riktigt? Hur kan någon ha förtroende för honom? De säger att man inte ska titta bara på partiledaren för ett parti men jag tycker att i det här fallet med hans historia av att plundrande samt hans vidriga åsikter så säger ju valet av honom väldigt mycket om var partiet står.
Hur har Moderaterna som alltid varit ett seriöst parti kunna spåra så snett till att bli ett populistparti som tävlar stenhårt med Sd om topplatsen som pajas parti nummer 1
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/...lGYOFQPm4LM1FHqADKuTKmj0Y3xQTsVMcYdzea-Q4T_o0
Jag blev så förbannad så jag stängde av efter 47 sekunder men min analys av det jag hör är det är fascinerande att han inte vill prata om de där studenterna utan börjar virra runt med annat. Han vet med andra ord inte vad han pratar om eller så VET han att det han säger är ren dynga. När ska de börja räkna svenska studenter och klaga på att de inte försörjer sig själva? Jag har aldrig hört dem nämna studenter som ett problem tidigare så varför är det problem om studenten heter Fatima istället för Anna? Är ingenjörer som heter Fatima sämre på sitt jobb än de som heter Anna enligt M eller varför lobbar de mot att Fatimor ska studera?
Fy fan vilket vidrigt parti M har blivit
Edit och så anser dessutom M att om man är utrikesfödd och tjänar under 15500:-/månad så är man bidragsberoende. Jag känner mer än en svenskfödd person med svenskt ursprung sedan Hedenhös som tjänar mindre än så och klarar sig alldeles utmärkt utan bidrag.