Nä, jag dör fyfan va SÖT!!!!”Brorsan” vill ju ha sin vanliga långprommis och om bara matte är hemma får man hänga på. Självklart finns transportservice när det behövs.
Visa bifogad fil 132882
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag dör fyfan va SÖT!!!!”Brorsan” vill ju ha sin vanliga långprommis och om bara matte är hemma får man hänga på. Självklart finns transportservice när det behövs.
Visa bifogad fil 132882
Det är utrymme för snopperiet undertill så han kan utan problem kissa utan att bli blöt. På modellen på bilden var det utrymme direkt men på en annan overall med kardborre på ryggen (supersmidig att klä på!) har jag klippt upp på magen så att han kan kissa.Hur gör du med kissandet? Har han blöja under fluffet?
Lille vännen. Det var det dimmigaste jag sett på längeDet är utrymme för snopperiet undertill så han kan utan problem kissa utan att bli blöt. På modellen på bilden var det utrymme direkt men på en annan overall med kardborre på ryggen (supersmidig att klä på!) har jag klippt upp på magen så att han kan kissa.
Väldigt trött valp som inte ville sova. Sov dock inom 30 sekunder efter fototVisa bifogad fil 132888
Korta stunder.Hur ska jag egentligen lägga upp ensamträningen? Inser att jag håller på att skapa ett till monster som inte kan vara ifrån mig...
Min vägrade till slut äta uppblötta torrisar, så jag gav honom istället tort, men hällde på ljummet vatten precis innan servering, det gör jag även till min vuxna hund, för att de SKA få i sig vätska i samband med intag.Vad äter era valpar? Vi fick med RC mini puppy som han får två ggr/dag och så får han en mushboll de andra två målen. Nu börjar de blöta torrisarna inte vara så populära, så hade jag kunnat ta över honom helt på mush?
Mina blir för hårda i magen på mush och färskfoder, gav hälften hälften ett tag men nej, jag tyckte inte att det fungerade bra i längden. Nu äter Bog (och Floki) Monster Lamb and Duck grain free puppy fyra gånger om dagen. Jag ger all mat i form av träning förutom ett mål mat som han får i skål med laxolja och ledtillskott, så det fungerar inte med färskfoder för min del.Vad äter era valpar? Vi fick med RC mini puppy som han får två ggr/dag och så får han en mushboll de andra två målen. Nu börjar de blöta torrisarna inte vara så populära, så hade jag kunnat ta över honom helt på mush?
Ja det där att få i sig vätska känns lurigt. Sixten dricker ungefär ingenting. Bra konsistens på bajset iaf.Min vägrade till slut äta uppblötta torrisar, så jag gav honom istället tort, men hällde på ljummet vatten precis innan servering, det gör jag även till min vuxna hund, för att de SKA få i sig vätska i samband med intag.
Min svårflörtade kille äter Happy Dog mini, puppy och junior. Det är små bitar och han äter det, om än utan entusiasm. När han äter varierar stort, så han har fri tillgång och så väger jag skålen för att se vad han ätit.Ja det där att få i sig vätska känns lurigt. Sixten dricker ungefär ingenting. Bra konsistens på bajset iaf.
Har du provat strö blodpulver på maten?Min svårflörtade kille äter Happy Dog mini, puppy och junior. Det är små bitar och han äter det, om än utan entusiasm. När han äter varierar stort, så han har fri tillgång och så väger jag skålen för att se vad han ätit.
När han inte ätit nåt alls under nån dag flörtar jag med en mushbulle. Blöter upp med extra vatten och blandar i torrfoder i vällingen. DET är gott.
Mush stoppar upp magen på honom, så han får paraffinolja på den portionen för att få ut bajset.
Om jag tinar kött eller fisk så häller jag lite torrfoder över köttsaften. Då äter han det
Glömde ju svara att min får Sam's field Lax och potatis, samma som vuxna hunden. Blir enklast såVad äter era valpar? Vi fick med RC mini puppy som han får två ggr/dag och så får han en mushboll de andra två målen. Nu börjar de blöta torrisarna inte vara så populära, så hade jag kunnat ta över honom helt på mush?
Nej. Har inte orkat räkna på det. Fodermässigt och ekonomiskt.Har du provat strö blodpulver på maten?
Min 5 månaders papillion äter RC valp x-small. Hon tyckte inte om när jag gav uppblött så hon har fått det torrt sen hon var 8 veckor. Hon fick Mush också förut men funkar bättre på bara torrfoder.Vad äter era valpar? Vi fick med RC mini puppy som han får två ggr/dag och så får han en mushboll de andra två målen. Nu börjar de blöta torrisarna inte vara så populära, så hade jag kunnat ta över honom helt på mush?