Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite udda bild
Visa bifogad fil 133119
Det är taget med en samsung, finns något som heter porträtt med lite olika filerMen va häftig. Hur är den tagen?
Jag har också en Samsung, tycker den tar riktigt bra bilder!Det är taget med en samsung, finns något som heter porträtt med lite olika filer
Men snutteI ”sista minuten” kan jag med göra inlägg i den här tråden, för i går hämtade jag hem min 2023-valp ! En Australian Shepherd-tik, från en kull jag väntat på i flera år ! Och jag är så himla glad !
Visa bifogad fil 133254
Nästan 10 år sen jag hade valp i huset (de senaste hundarna har varit 1,5-2 år gamla när de landat här), så det här ska bli spännande !
Aussievalpar ser alltid så overkligt söta ut i den färgen.I ”sista minuten” kan jag med göra inlägg i den här tråden, för i går hämtade jag hem min 2023-valp ! En Australian Shepherd-tik, från en kull jag väntat på i flera år ! Och jag är så himla glad !
Visa bifogad fil 133254
Nästan 10 år sen jag hade valp i huset (de senaste hundarna har varit 1,5-2 år gamla när de landat här), så det här ska bli spännande !
I ”sista minuten” kan jag med göra inlägg i den här tråden, för i går hämtade jag hem min 2023-valp ! En Australian Shepherd-tik, från en kull jag väntat på i flera år ! Och jag är så himla glad !
Visa bifogad fil 133254
Under frukostbordet lurar det farliga monstret
Visa bifogad fil 133263
Det är med livet som insatts. Dock mutbart med ostskivorHJÄLP!!!!!!! hur vågar du sitta där?!
Har följt kullen på FB, så himla fina Kul att det blev en Buke-valp ❤I ”sista minuten” kan jag med göra inlägg i den här tråden, för i går hämtade jag hem min 2023-valp ! En Australian Shepherd-tik, från en kull jag väntat på i flera år ! Och jag är så himla glad !
Visa bifogad fil 133254
En fantastiskt fin kull ! Alla valparna är superroliga, så det kommer bli en spännande resa och kul att se vad det blir av dessa !Har följt kullen på FB, så himla fina Kul att det blev en Buke-valp ❤
Är det samma kennel som tidigare ?En fantastiskt fin kull ! Alla valparna är superroliga, så det kommer bli en spännande resa och kul att se vad det blir av dessa !