Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han till vÀnster⊠vilken rallykroppVisa bifogad fil 112700
TvÄ smÄ prinsar, 11 veckor
Idag fick Sessan lÄna en av barnens urvÀxta tröjor till tÀcke, dÄ det var vÀl kallt under morgonrastningen. Elaka matte har nÀmligen inte köpt nÄgot eget till den snabbvÀxande valpen.
Det var inte sÀrskilt att sÀtta pÄ det, hon morrade friskt. Men klart bra att ha nÀr det vÀl kom pÄ plats.
Men gulle dÄ, sÄ krÀnkt man kan se ut!Idag fick Sessan lÄna en av barnens urvÀxta tröjor till tÀcke, dÄ det var vÀl kallt under morgonrastningen. Elaka matte har nÀmligen inte köpt nÄgot eget till den snabbvÀxande valpen.
Det var inte sÀrskilt att sÀtta pÄ det, hon morrade friskt. Men klart bra att ha nÀr det vÀl kom pÄ plats.
Ett gÀng lÄter ju mycket, men jag tror inte det Àr helt ovanligt att man har ett par tre raser iaf. Vad letar du efter? Samma?FÄr man kliva in i trÄden fast man tÀnker skaffa valp 2023?
Scannar nÀtet och lÀser för att fÄ en uppfattning om uppfödare och deras hundar. Ska dessutom besöka nÄgra utstÀllningar i vÄr och sommar.
Stötte pÄ en uppfödare som hade ett gÀng vÀldigt olika raser. Spontant kÀndes det inte sÄ seriöst men vad vet jag? Men buke kanske vet
Hur skulle ni resonera kring det?
Fyra, sÄvitt jag kan se.Ett gÀng lÄter ju mycket, men jag tror inte det Àr helt ovanligt att man har ett par tre raser iaf. Vad letar du efter? Samma?
Varför skulle det vara oseriöst med flera olika raser? Jag Àr inte uppfödare men har haft flertalet olika raser. Kan tÀnka mig Ànnu fler raser Àn de jag redan haft/har.FÄr man kliva in i trÄden fast man tÀnker skaffa valp 2023?
Scannar nÀtet och lÀser för att fÄ en uppfattning om uppfödare och deras hundar. Ska dessutom besöka nÄgra utstÀllningar i vÄr och sommar.
Stötte pÄ en uppfödare som hade ett gÀng vÀldigt olika raser. Spontant kÀndes det inte sÄ seriöst men vad vet jag? Men buke kanske vet
Hur skulle ni resonera kring det?
Blir det inte vÀldigt mÄnga valpar att jobba med om man avlar pÄ sÄ mÄnga tikar?Varför skulle det vara oseriöst med flera olika raser? Jag Àr inte uppfödare men har haft flertalet olika raser. Kan tÀnka mig Ànnu fler raser Àn de jag redan haft/har.
Blir det inte vÀldigt mÄnga valpar att jobba med om man avlar pÄ sÄ mÄnga tikar?
Jag har en vÀn som Àr hyffsat insatt i pappisvÀrlden. Om du vill kan jag höra med henne om hon har nÄgra tips pÄ vettiga uppfödare.Fyra, sÄvitt jag kan se.
Ja samma. Men frisk.
KÀnns som att jag fÄr leta lÀnge för att fÄ ytterligare en pappis med rÀdslor, kronisk magkatarr, usla bakknÀn och sÄ pass grav kroppslig integritet.
SÄ en frisk papp Àr önskemÄlet. Plus hane och inte för liten. Borde finnas.