Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad spÀnnande! Av nyfikenhet, vad har Zoe för stamtavla och vill du berÀtta vilken hane du funderar pÄ?Vi har lite planer pÄ att para Zoe i höst. Men, vi stÄr ocksÄ mitt i planen att flytta till Norge i sommar sÄ det finns reell risk att vi inte har fÄtt ordning pÄ allt nÀr hon löper, sÄ dÄ blir det 2024 istÀllet. Hanhunden börjar dock bli till Ären sÄ vi Àr en aning stressade
Det Àr sÄ lÄngt kvar sÄ jag gÄr inte ut med info om parningen Àn. Har redan 7 valpar tingade sÄ behöver inte direkt marknadsföraVad spÀnnande! Av nyfikenhet, vad har Zoe för stamtavla och vill du berÀtta vilken hane du funderar pÄ?
Nej det förstÄr jag!Det Àr sÄ lÄngt kvar sÄ jag gÄr inte ut med info om parningen Àn. Har redan 7 valpar tingade sÄ behöver inte direkt marknadsföra
Zoe Àr efter Kozagans Zeven och Annelie Wallins Blake.
Vi har lite planer pÄ att para Zoe i höst. Men, vi stÄr ocksÄ mitt i planen att flytta till Norge i sommar sÄ det finns reell risk att vi inte har fÄtt ordning pÄ allt nÀr hon löper, sÄ dÄ blir det 2024 istÀllet. Hanhunden börjar dock bli till Ären sÄ vi Àr en aning stressade
I vÀrsta fall fÄr det bli sÄ, men vi vill gÀrna fÄ till en kull iaf 2024! HanhundsÀgaren vill ocksÄ ha valp frÄn kombinationen.Kanske kan ni tappa honom och frysa om det gÄr över tiden?
DĂ„ fĂ„r ni ju bĂ€ttre koll pĂ„ spermans kvalitet, ev prostataproblem som kan stĂ€lla till det osv ocksĂ„ Ăven om det inte Ă€r gratis direktâŠ
SÄ sött . Kommer den att ha kvar fÀrgskiftningen pÄ nosen eller blir han helsvart som vuxen?Visa bifogad fil 112320
Herre pÄ tÀppan
Han blir grÄ! De föds svarta och ljusnar efterhand.SÄ sött . Kommer den att ha kvar fÀrgskiftningen pÄ nosen eller blir han helsvart som vuxen?
Men det viktigaste Àr att ingen blev skadadVisa bifogad fil 112403
En klassiker - bÀdden bara exploderade
Förmodligen i chockMen det viktigaste Àr att ingen blev skadad
För valpen pÄ bilen Àr vÀl bara lÀtt avsvimmad?