Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är ok med uppdateringsspam här precis som i föltråden va?
Stella verkar finna sig bra. Nästan 60 mil i bilen gick bra Hon sov största delen. Hon har sovit i egen bädd inatt och jag kände mig som världens skurk när hon ville upp på min luftmadrass på golvet, men la en hand i bädden och det verkade räcka. Inga tårar eller gnäll, mer snäääälllaaaa….? Min corgi tycker hon verkar sund så de går bra ihop hon kommer när jag lockar och följer efter både lös och i koppel.
Hon är så fin
Visa bifogad fil 104423
Hon är en dröm bara gör allting rätt och känns som hon alltid varit härJag vill haaaaa
Han ser inte mager ut på bilderna och valpar skall hellre vara åt det magrare hållet än tjocka. Sedan har folk vant sig vid att se tjocka labbar så de tycket normalvikyigs ser konstiga utNu fick jag en kommentar att Knut är för smal o han har ju växt fort men jag har inte ökat på maten
Hellre lite tunn än en tjockis. Hur smal är smal?Nu fick jag en kommentar att Knut är för smal o han har ju växt fort men jag har inte ökat på maten
Hans revben syns i vissa vinklar. Senaste bilden här på han visar hur han ser utHellre lite tunn än en tjockis. Hur smal är smal?
Min höll sig slank under hela uppväxten, men hon åt så mycket hon orkade.
Ja jag tror du har andra förutsättningar.Hans revben syns i vissa vinklar. Senaste bilden här på han visar hur han ser ut
Han är alltid hungrig får 4,5 dl ekanuba puppy large breed
Hans revben syns i vissa vinklar. Senaste bilden här på han visar hur han ser ut
Hans revben syns i vissa vinklar. Senaste bilden här på han visar hur han ser ut
Ja jag tror du har andra förutsättningar.
Då hade jag skitit i kommentaren, har man slanka djur i rätt hull så tycker jag det är vanligt att det är någon som inte håller med.
Ain't my problem.
Jag brukar säga att jag frågar veterinären när jag är där om vad de tycker och är de nöjda så är jag nöjd.
Han är jättefin i hullet, inga problem alls
Det gör man på Harry också, han är tunn men som nämnt ovan så vill jag hellre ha honom åt det tunnare hållet än det tjocka
Det finns så himla många tjocka hundar, speciellt labbar så många tror att det är så de ska se ut
Vilken fin tröja, var har du köpt den?Har shoppat en tröja
Visa bifogad fil 104484