Klipper man allt med sax på pumi eller använder man rak? Hon blev jättefinVisa bifogad fil 104194
Idag förvandlades den lilla lurven till en stilig ung dam drygt 10 månader nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klipper man allt med sax på pumi eller använder man rak? Hon blev jättefinVisa bifogad fil 104194
Idag förvandlades den lilla lurven till en stilig ung dam drygt 10 månader nu
Man klipper med sax. Det finns de som använder trimmer, men då får man inte den typiska pumilooken. Tar 30-40 minuter en gång i månaden.Klipper man allt med sax på pumi eller använder man rak? Hon blev jättefin
@Bison Vi gillar också fälttävlanshinder, det finns nog inget hon inte lyckats kravla sig upp på. Är jag inte snabb nog så kastar hon sig gärna ner därifrån.
Om du inte redan gör det så kan jag rekommendera dig att sprida ut en handfull torrfoder på, under och runt om ett hinder. Väldigt bra kropps- och tanketräning för en valp.
Idag får jag hämta min valp inget är klart förens vi sitter i bilen meeeen
Bästa tipsen för lååång resa med 11v valp?
Visa bifogad fil 104326
Idag får jag hämta min valp inget är klart förens vi sitter i bilen meeeen
Visa bifogad fil 104326
Vi körde 130 mil men han var bara 8 veckor så din kanske hunnit bli lite livligare. Hade en canvasbur och eftersom vi var två turades vi om att sitta i baksätet bredvid buren. Ärligt talat sov han mest så vi kunde sträckköra 4-5 timmar i stöten, sen behövde både han och vi röra på benen lite. Stannade på rastplatser så han fick lite gräs under tassarna. Övernattade på en camping på vägen hem men första dagen så var vi på resande fot i ungefär 12 timmar, hade vi enbart utgått från hans behov hade vi kunnat fortsätta köra.Idag får jag hämta min valp inget är klart förens vi sitter i bilen meeeen
Visa bifogad fil 104326
Grattis Vi hämtade en i Italien i husbil Rasta ofta, vi körde två timmar, rastade en stund, körde två timmar till osv. Det gick över förväntanIdag får jag hämta min valp inget är klart förens vi sitter i bilen meeeen
Visa bifogad fil 104326