Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar också på det fast för sele - när är de tillräckligt vuxna i kroppen att man kan köpa en sele som fungerar även som vuxen? (med lite utspänning eventuellt, men ändå att den funkar och passar)När kan man räkna med att köpa vuxenhalsband?
Valleydogs har så snygga halsband och har redan kollat ut perfekta färgkombon, givetvis med matchande koppel.
Hon är 7 månader nu så kommer ju såklart bredda sig.
Jag köpte ny sele vid 4,5 månad och den tror jag faktiskt att kommer passa henne som vuxen. Då väl inspänd och något lång, men hon var ju som en korv med korgi ben, så det är mest det sistnämnda som växt.Funderar också på det fast för sele - när är de tillräckligt vuxna i kroppen att man kan köpa en sele som fungerar även som vuxen? (med lite utspänning eventuellt, men ändå att den funkar och passar)
Min var tvärtom i den åldern - lååånga ben men inte mycket mer Nu har dock resten kommit ikapp, och det ser ut att landa i att hon blir lite längre än hon blir hög.Jag köpte ny sele vid 4,5 månad och den tror jag faktiskt att kommer passa henne som vuxen. Då väl inspänd och något lång, men hon var ju som en korv med korgi ben, så det är mest det sistnämnda som växt.
Jag var tvungen att köpa ny när spännet gick i sönder på dåvarande.
Jag vill ha ett halvstryp och det är inte ställbart på samma sätt.
Kanske är en Labbe-grej, min lärde sig också väldigt snabbt. Tionde dagen var sista gången någon "olycka" hände.Vågar knappt säga det högt eller skriva ut de men Knut har aldrig bajsat inne och totalt kissat ca 6 gånger. Senast var i tisdags
Han går till dörren men sen är jag även VÄLDIGT snabb ut med honom efter mat, lek, sömn.
Det gör de flesta vid sömnbrist.Första natten jag sovit hela natten o det behövdes efter 11 nätter där jag vaknat flera gånger (varit ute 1-2 gånger)
Känner mig lite halvsliten även om han är helt perfekt och JÄTTEduktig har jag haft lite kriser. Det ska liksom vara så härligt o rosaskimmrande(?) men det är en ganska krävande o stor omställning med valp.
Känns pinsamt att klaga men vissa nätter har jag undrat om de var rätt val.
Det bästa med valptiden är att den tar slut Visst är det mysigt med valp men valptiden är nått man tar sig igenom för att få en vuxen hund.Första natten jag sovit hela natten o det behövdes efter 11 nätter där jag vaknat flera gånger (varit ute 1-2 gånger)
Känner mig lite halvsliten även om han är helt perfekt och JÄTTEduktig har jag haft lite kriser. Det ska liksom vara så härligt o rosaskimmrande(?) men det är en ganska krävande o stor omställning med valp.
Känns pinsamt att klaga men vissa nätter har jag undrat om de var rätt val.
Väldigt santDet bästa med valptiden är att den tar slut Visst är det mysigt med valp men valptiden är nått man tar sig igenom för att få en vuxen hund.