Det är en strävhårig foxterrier och släkt med vår bortgångne MorrisSöt! Vad är det för ras?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en strävhårig foxterrier och släkt med vår bortgångne MorrisSöt! Vad är det för ras?
Släng ut lite gotte när du går så han inte är så fokuserad på dig?Harry försökte klättra upp på benet på mig när jag skulle åka i morse. Det gör lite ont i mattehjärtat när han blir så ledsen
Han lugnar sig dock sig dock direkt när jag gått, det är bara momentet när jag ska ut genom dörren som är jobbigt.
Släng ut lite gotte när du går så han inte är så fokuserad på dig?
Jag gör det med Ammo som annars blir mycket upprörd. Nu går han till godisskåpet när han förstår att han inte ska med istället. Han ser alltså att jag går, så jag lurar honom inte eller så, men han har sitt fokus på annat och har en annan sinnesstämning.
Kanske tjurmuskel? Luktar förfärlig mycket enligt mig . Nu är ju de flesta ganska stora (typ 2-3 cm i diameter och 10 cm eller längre) men jag köpte i somras en påse med tjurmusklar som var kanske 10 cm långa men bara typ 2-3 mm i diameter så dom hade jag enkelt kunnat dela i mindre bitar (med en sax) passande en liten valp. Jag vet dock inte var jag köpte dom - när jag söker hittar jag bara större tjurmusklar tyvärr.Han är inte tillräckligt intresserad av godis.
Ska försöka hitta något riktigt gott godis som luktar mycket.
Kanske tjurmuskel? Luktar förfärlig mycket enligt mig . Nu är ju de flesta ganska stora (typ 2-3 cm i diameter och 10 cm eller längre) men jag köpte i somras en påse med tjurmusklar som var kanske 10 cm långa men bara typ 2-3 mm i diameter så dom hade jag enkelt kunnat dela i mindre bitar (med en sax) passande en liten valp. Jag vet dock inte var jag köpte dom - när jag söker hittar jag bara större tjurmusklar tyvärr.
Alpha Spirits mat kanske? De har ett semimoist foder i rätt små bitar. Köper småförpackning och ger som godis ibland.Vi har en fläta av tjurmuskel som han gillar jättemycket
Men ben och större tugg släpper han bara när jag ska gå.
Tänker något supergott och stinkigt i små mjuka bitar som jag kan strö ut på golvet. Är det för hårt tar det för lång tid att tugga så det blir ointressant.
Hästbajs hade garanterat fungerat men det vill jag helst inte strö i hallen
Alpha Spirits mat kanske? De har ett semimoist foder i rätt små bitar. Köper småförpackning och ger som godis ibland.
Finns torkade kuber av olika sorters kött. Jag brukar ha lambcubes. De gillar tom min som inte gillar lamm.Vi har en fläta av tjurmuskel som han gillar jättemycket
Men ben och större tugg släpper han bara när jag ska gå.
Tänker något supergott och stinkigt i små mjuka bitar som jag kan strö ut på golvet. Är det för hårt tar det för lång tid att tugga så det blir ointressant.
Hästbajs hade garanterat fungerat men det vill jag helst inte strö i hallen
Finns torkade kuber av olika sorters kött. Jag brukar ha lambcubes. De gillar tom min som inte gillar lamm.
Ruben älskade dem, Harry tycker de är för hårda och spottar ut dem.
Har köpt torkad ankfilé som är som stripes, de går bra att ligga och tugga på. Men inte tillräckligt intressant om jag ska gå.
Men kan han stå emot små bitar av falukorv…?
Alpha Spirits mat kanske? De har ett semimoist foder i rätt små bitar. Köper småförpackning och ger som godis ibland.
Vem kan stå emot det
Har faktiskt funderat på korv.
Hittade stinkigt godis av torkad lax som är i mjuka små bitar. Han blev elt tokig bara han såg påsen så förhoppningsvis kan det funka.
Fick även en torkad äcklig grissvans som blev succé
Alltså, det bästa hundgodiset kan man ofta hitta i sitt eget kylskåp. Små bitar av vanlig korv och ost slår mycket av det man hittar i djurbutikerna.
Vi har inte så mycket i vårt kylskåp
Ost är inte så gott och det är väl i princip det som finns, smör, bregott, ost, fil och blåbärssylt.
Men köp korv och prova, helt enkelt? Var mest det som var poängen.
Jag tycker att många hundar brukar ha svårt att motstå Frolic. Finns en mini-variant till mindre hundar som man kan dela i två eller fyra pytte-bitar bara genom att trycka ihop ”ringen”. Kanske inte det bästa innehållet men det är ju godisAbsolut.
Jag är mest brydd över lök och annat obra i korv. Eftersom han ska få det nästan varje dag.