Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill veta mer!Nu sÀllar jag mig till denna trÄden för imorgon Äker vi och hÀmtar vÄr nya valp.
Det blir naturligtvis en finsk lapphund igen. I huset finns redan en papillon pÄ 6 Är och en finsk lapphund pÄ 9 Är, sÄ det kommer bli trÄngt i sÀngen snart.
Tror jag lyckats med att skicka en konversation till dig?Jag vill veta mer!
Det gÄrVisa bifogad fil 101425
SÄhÀr somnade snuzzevalpen efter att matte hade plÄgat henne med en kort promenad i regnet, för att hon vÀgrade utrÀtta sina behov hemma pÄ tomten idag. DÄ tÀnkte hon att hon skulle fÄ gÄ in hela tiden, sÄ matte fick byta taktik. Hur ska hon överleva hösten och vintern?
Har du ett bra tÀcke?Visa bifogad fil 101425
SÄhÀr somnade snuzzevalpen efter att matte hade plÄgat henne med en kort promenad i regnet, för att hon vÀgrade utrÀtta sina behov hemma pÄ tomten idag. DÄ tÀnkte hon att hon skulle fÄ gÄ in hela tiden, sÄ matte fick byta taktik. Hur ska hon överleva hösten och vintern?
Det gÄr
Torsten var stadshund som gick promenader pÄ anlagda promenadvÀgar.
Hela utomhuset hÀr var otÀckt.
Jag bestÀmde mig för att högaktningsfullt skita i hans Äsikter och slÀpade ut honom i högt torrt grÀs, lingonris och ljung. Och regn. LÄtsades ocksÄ att det var skitkul.
Det gick!
Hon har egentligen inget problem att bli blöt, för att springa i en blöt skog Àr t ex helt ok. Det Àr det dÀr nÀr det regnar frÀtande syra frÄn himlen... VÀl pÄ marken Àr det ofarligt.Har du ett bra tÀcke?
Jag tÀnker att hundar Àr som barn nÀr de Àr valpar, blir lÀttare kallare och 300° nÀr de vÀl rör sig.
Olika raser sÄklart, men tycker inte alltid valppÀlsen Àr lika funktionell som nÀr de bytt till vuxen dessutom.
Harry. SÄ himla göllig! Vad valde han för leksak?Lyckan nÀr man fÄr följa med till Sharpman, vÀlja en leksak och massa olika ben
Visa bifogad fil 101518
Harry. SÄ himla göllig! Vad valde han för leksak?
SÄ stolt!En vÀldigt fin panda med pip
Visa bifogad fil 101608