Vi brukar säga att kompisens lapphund ser ut som nått man vinner på Gröna lund för hon är så gulligHaha ja! Fördelen med lapphundar är att de är lika söta hela livet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi brukar säga att kompisens lapphund ser ut som nått man vinner på Gröna lund för hon är så gulligHaha ja! Fördelen med lapphundar är att de är lika söta hela livet
Det stämmer nog faktiskt, syrran passade en som var 11 år tror jag, den var lite stel i lederna men utseendemässigt var det omöjligt att säga att den var såpass gammal. Många andra hundar blir ju lite grå i ansiktet när de blir gamla men inte denHaha ja! Fördelen med lapphundar är att de är lika söta hela livet
Har du gjort dem med något spänne någonstans eller har du bara gjort lite hål för svans och så, så att du drar på dem? Jag skulle vilja ha något med bättre passform till mina damer, men har inte bestämt mig för hur det ska göras än...Visa bifogad fil 102501
Matte fixade nya trosor till mensvalpen. Mycket sötare och bättre passform än de från djuraffären. Nästa par kanske blir än bättre, när jag fått in snitsen. (Nödlösningen blev alltså omsydda barntrosor i storlek 86/92 cl )
Jag sydde in dem i sidorna och i benen samt gjorde hål för svansen. De är så elastiska att de ändå är ganska lätta att dra på och av. Någon vidareutveckling kanske det blir i framtiden med kardborre eller tryckknappar på ryggen. Men på en sån här liten hund, är det ju inte så mycket ben "i vägen" när man drar upp dem. Det kanske blir krångligare på dina långbenta damer?Har du gjort dem med något spänne någonstans eller har du bara gjort lite hål för svans och så, så att du drar på dem? Jag skulle vilja ha något med bättre passform till mina damer, men har inte bestämt mig för hur det ska göras än...
Ja jag gissar att jag kommer få klura ut något med knäppning. Deras midjor är små och låren enorma Men det går ju förvisso att nåla in med knappnålar och kolla hur det blir först. Kanske kan fungera med lite tur!Jag sydde in dem i sidorna och i benen samt gjorde hål för svansen. De är så elastiska att de ändå är ganska lätta att dra på och av. Någon vidareutveckling kanske det blir i framtiden med kardborre eller tryckknappar på ryggen. Men på en sån här liten hund, är det ju inte så mycket ben "i vägen" när man drar upp dem. Det kanske blir krångligare på dina långbenta damer?
Skäggiga hundar verkar gilla andra med skägg. Lova äääälskar alla skäggiga varelser. Hon kanske känner samhörighet med dem?Nytt veterinärbesök för Kantarell och ny klinik för Harry
Han är så tyst och försynt när han kommer dit, när vi ska hem har han tuffat till sig, reser ragg och gruffar åt andra hundar. Astöntig
Var en manlig veterinär med skägg, Harry gillar män med skägg, som husse och han själv!
Veterinären gillade Griffoner, så pass mycket att han höll en liten föreläsning om dem för djurvårdaren
Han lekte med Harry, drog honom i skägget och gav honom massa godis. Bästa stället hittills!
Han var lite misstänksam mot djurvårdaren först men efter att ha fått godis av veterinären släppte det, kunde ju vara så att hon också hade godis
Ja det hade helt klart underlättat med knäppning. Jag hade dock inte tillräckligt med ork för att klura ut något just nu pga mycket annat i livet... Men till nästa löp ska jag vara redo! Det kanske inte går lika smidigt att dra på trosor när lilla fröken biffar till sig heller. Nu är hon bara en liten räka.Ja jag gissar att jag kommer få klura ut något med knäppning. Deras midjor är små och låren enorma Men det går ju förvisso att nåla in med knappnålar och kolla hur det blir först. Kanske kan fungera med lite tur!