Eller hur! vi har sagt detsamma här hemmaSå hon hon är
Vilka härliga öron, som Dobby!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! vi har sagt detsamma här hemmaSå hon hon är
Vilka härliga öron, som Dobby!
Vi hade samma "problem" vi har hos veterinären med den vuxna och den lilla får såklart följa med. Till skogen och gå en runda lös med lite trix.Gått promenad lös i skogen, varit och hälsat på vänner, gått ytterligare två promenader, hon har gnagt ben och fått maten i toarullar (i sitt rum ska tilläggas). Som bäddat för att testa på att vara i sitt rum - tyckte jag. Det tyckte inte valpen som står och gnäller och trycker på kompostgallret för att sedan HOPPA över Jag tog tillbaka henne och nu har hon äntligen lagt sig. Herregud vad sällskapssjuk hon är. Hon har ju inga problem att vara själv i ett par-tre timmar men att vara i ett eget rum med full insyn till oss, det går tydligen inte Nu la hon sig i fåtöljen i alla fall och tittar längtande på mig…
Vi hade samma "problem" vi har hos veterinären med den vuxna och den lilla får såklart följa med. Till skogen och gå en runda lös med lite trix.
Hemma 3h senare och hon brukar få hänga i mitt sovrum så att hon tar det lugnt en stund och oj vad jobbigt det var.
När hon väl somna sov hon gott.
Hon tuggade av datorsladden igår så har laddat upp med ett gäng nya tugg i olika smaker. Hon och den andra hunden fick varsin orbiloclampa och reflexväst nu när det börjar bli mörkare.
Visa bifogad fil 102983
Bara en gång kvar på valpkursen och jag känner mig bara förvirrad . Det var typ 20-25 år sen jag gick valpkurs sist, så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Näst sista gången tyckte jag att vi fick jobba på saker jag trodde man gjorde på valpkurs. Instruktören verkade då tro att vi gått igenom saker som hen inte alls tagit upp innan.
Sent ute, men tänkte tipsa om ICAs wienerkorv, den är ingen lök iAbsolut.
Jag är mest brydd över lök och annat obra i korv. Eftersom han ska få det nästan varje dag.
Att kunna fungera med andra hundar och människor i närheten var nog egentligen mitt största motiv för att gå valpkurs, och delvis kan man väl säga att det uppfylldes, inte att valpis fungerade, mer att jag insåg vad vi behövde jobba på .Just därför så har jag inte varit så sugen på att gå valpkurs. Sällan någon varit nöjd
Umgås med andra hundar gör vi redan ändå.
Satsar på nybörjarkurser i agility och rallylydnad till våren istället. Kanske någon grundlydnad och spår/sök beroende på vad som finns tillgängligt
Det är väl en labrador du skaffat dig? Allt måste testas av labbet/-n utifall det är ätbartHerregud. Han äter verkligen ALLT!
Hugger tag i saker vi passerar
Svamp(!?, löv, jord, äpplen mm mm
Det är väl en labrador du skaffat dig? Allt måste testas av labbet/-n utifall det är ätbart