Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja.Är det vanligt att valpar blir dåliga i magen under tandlossning?
Nej det skulle jag inte sägaÄr det vanligt att valpar blir dåliga i magen under tandlossning?
Tror de flesta av mina har blivit lite ”mjuka” i magen under tandlossningenNej det skulle jag inte säga
Det har jag aldrig upplevt med mina och inget jag tycker verkar vanligt!Tror de flesta av mina har blivit lite ”mjuka” i magen under tandlossningen
Väljer att lita på den som inte är veterinär..Nej det skulle jag inte säga
Är det vanligt att valpar blir dåliga i magen under tandlossning?
Det har hon gjort sen dag 1. Nu har hon lärt sig ”loss” så mängden skräp hon äter har ändå minskat markant. Hon kan iofs ha lyckats hitta något ruttet i hägnet men vem vet..Tänker att det isåfall beror på att de tuggar/äter på det mesta då.
En liten tröst kan vara att hästskit sägs innehålla en massa B-vitamin.Det sägs att stallhundar alltid har fin pälsHär är en till stallhund, som har ätit hästtollar så att det sprutade ur öronen.
Nu efter 1 månad så har jag sett till att ha band på mig själv, nyhetens behag har lagt sig, visst kan hon smaka ibland men det är inte längre en skatt hon hittat. Detsamma gäller för hönskit.
Förra hunden var likadan.
Min plan b var att börja skvallerträna på skiten/ byteshandel, men som det ser ut nu så kan vi skjuta på det lite till.
(Däremot var jag inte lika cool när hon hitta kattskit, men den gömde hon sig för att kunna äta. ) Så 1-0 till henne.
Får hoppas att det var första och sista gången!Valpen kissade i sängen för första gången. Livet leker osv.
Ja, det hoppas jag verkligen! Tur för henne att det är tvättdag imorrn!Får hoppas att det var första och sista gången!