Idag har ILY illbatting fått nya kompisar i form av våra gäster. Det var ju himla kul, det blev räkrally och pusskalas. Så glad att vi har mkt hundvana vänner som hon kan få bra upplevelser med!
Hon har också tappat sin första mjölktand.
En pytteliten och söt kindtand. Det ihop med att hon studsat upp i höga soffan flera ggr idag ger känsla av äldre hund. Min lillskrutta!
Efter att besöket åkte hem däckade hon med huvudet i min halsgrop.
Jag har ju tyckt hon är underbar, rolig, rar och gillat henne mkt. Men med tanke på hur otippat och chockartat det var då Vovvi gick bort har jag behövt tid på mig för bonda helt och öppna upp mitt hjärta även om ILY är världens underbaraste valp. Men nu har hon kilat sig in där, min flicka!
Crashlandning på em efter promenad och bus:
Ja, fothåret ska klippas!
Hon har också tappat sin första mjölktand.
En pytteliten och söt kindtand. Det ihop med att hon studsat upp i höga soffan flera ggr idag ger känsla av äldre hund. Min lillskrutta!
Efter att besöket åkte hem däckade hon med huvudet i min halsgrop.
Jag har ju tyckt hon är underbar, rolig, rar och gillat henne mkt. Men med tanke på hur otippat och chockartat det var då Vovvi gick bort har jag behövt tid på mig för bonda helt och öppna upp mitt hjärta även om ILY är världens underbaraste valp. Men nu har hon kilat sig in där, min flicka!
Crashlandning på em efter promenad och bus:
Ja, fothåret ska klippas!