Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som tycker Ice är tung nu att bära lite lägre sträckor - 10 veckor och 3 kg9,9 kg idag. Ökat 1,5 kg på en vecka den lille tjockisen! Jag tyckte väl han började kännas tung att kånka runt på...
Visa bifogad fil 19135
Jag som tycker Ice är tung nu att bära lite lägre sträckor - 10 veckor och 3 kg
Ebbot har fått börja sova på nedervåning för jag orkar inte kånka på honom längre - han väger 23 kg
Jag testade Postafen och han dreglade ytterst lite! Hoppas att det håller i sig så att bilfärderna kan bli lite mer drägliga för honom.
Han är fem månader. Men något liten för att vara hane. En annan hane vägde 29 kg. Men han kommer nog ikapp så småningom!Hur gammal är han nu? De borde ha liknande viktkurva misstänker jag.
Han är fem månader. Men något liten för att vara hane. En annan hane vägde 29 kg. Men han kommer nog ikapp så småningom!
Sele med handtag att stödja honom med
Pratade med en kompis igår om att Totoro kanske hinner växa om hennes 12-veckors innan de ses - visade sig att hon väger 7 kg...
Jag har sovrummet på övervåningen och en livsfarlig trapp (öppen, kan ramla rakt ner från övervåningen), vete fanken hur länge till jag kan bära honom ner.
Å Lyran alltså Ata hänger i hennes öron, det enda Lyran gör är att pipa och titta hjälpande på mig