Det var därför jag klockade henne,men det hade jag inget för.Jag är mest fascinerad över att @Sampi har ett så organiserat liv att hon kan utlova svar dagen efter på minuten (plus/minus en minut)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var därför jag klockade henne,men det hade jag inget för.Jag är mest fascinerad över att @Sampi har ett så organiserat liv att hon kan utlova svar dagen efter på minuten (plus/minus en minut)
Nu kanske ni tänker att det är oklokt att ha två valpar samtidigt som är födda ungefär samtidigt, om det nu blir så. Det är det också. Det är absolut inget jag rekommenderar en vanlig valpköpare för det är jobbigt. Men det är inte stor åldersskillnad mellan Vilda och Chanel, och det blev hund av de båda också. Däremot kräver det mer jobb och att hushållet kan samarbeta kring hundarna. Om det blir så att det blir två så kommer jag gå två valpkurser, se till så att det finns möjlighet att träna dem var för sig ibland, ta med dem till torsdagsträningarna på vår brukshundklubb, åka kollektivtrafik korta sträckor med dem och mina äldre mittlar som är vana vid det. Miljöträna, ta med på socialträningar som anordnas av vår lokala kennelklubb m.m. Ni vet allt som det innebär att ha valp men gånger två.
Vi får dock se hur det blir i augusti.
Jag är mest fascinerad över att @Sampi har ett så organiserat liv att hon kan utlova svar dagen efter på minuten (plus/minus en minut)
Vissa saker tror jag faktiskt blir lättare med två...Sambons Dalmatiner var 5 månader när vi tog hem min Aussie som då var 9 veckor. Det har gått bra.
Vissa saker tror jag faktiskt blir lättare med två...
Typ allt utom rumsrenhetsträningen... iaf för mig som sen har ett stort trumfkort vad gäller att bygga en stark relation med hunden, eftersom vallningen är något de får genom mig och det är en oslagbar resurs.Som vadå?
Typ allt utom rumsrenhetsträningen... iaf för mig som sen har ett stort trumfkort vad gäller att bygga en stark relation med hunden, eftersom vallningen är något de får genom mig och det är en oslagbar resurs.
Det där är ju min mardröm just nu när tiken har ca 1 v kvar till BFAlltså - här går man och väntar och väntar och väntar på en tikvalp. Och så får tiken sex hanvalpar!!! Ett gäng jättefina killar - men det var ju en tik jag skulle ha!!'
Men precis... Man kan aldrig vara säker förrän man håller valpen i sin famn!Det där är ju min mardröm just nu när tiken har ca 1 v kvar till BF
Haha!! Jag körde också på den ordningenOch jag har sagt att jag är seriöst intresserad av valp. Först till uppfödaren, sedan till min man.
Älskar dom gulliga prickarna på benen.Floki, 12 veckor.