Det kan vi råda bot på, kom hit och gå ut med min med 1,5 timme mellan kissningarna
Ja tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vi råda bot på, kom hit och gå ut med min med 1,5 timme mellan kissningarna
När folk kom och skulle titta på Ales kull när de var små så fick de hoppa runt mellan möblerna för att kunna förflytta sigTror Floki satt fast i mina gummistövlar i ca. 2 veckor. Hade skorna på mig inne.
När folk kom och skulle titta på Ales kull när de var små så fick de hoppa runt mellan möblerna för att kunna förflytta sig
Håller med fullständigt. Jag fick en riktig chock när jag fick hem min bitnisse, fy tusan vad han bets. Det var det värsta jag någonsin varit med om. Skulle jag föda upp BC-valpar skulle jag nog inte ha några problem att sälja dem när de var 8 v, antagligen skulle jag t.o.m. längta lite. Jag är så glad att jag inte köpte en malle. Det får kanske bli vuxna BC:s hädanefter alternativt unghundar med färdiga tandbyten.Fy fan vad dom bits alltså. Har aldrig varit men om något värre när det gäller att bitas.
När folk kom och skulle titta på Ales kull när de var små så fick de hoppa runt mellan möblerna för att kunna förflytta sig
Håller med fullständigt. Jag fick en riktig chock när jag fick hem min bitnisse, fy tusan vad han bets. Det var det värsta jag någonsin varit med om. Skulle jag föda upp BC-valpar skulle jag nog inte ha några problem att sälja dem när de var 8 v, antagligen skulle jag t.o.m. längta lite. Jag är så glad att jag inte köpte en malle. Det får kanske bli vuxna BC:s hädanefter alternativt unghundar med färdiga tandbyten.
När Z var liten var jag vågade jag knappt sova på flera veckor. Han var riktigt jobbig och slängde sig upp i ansiktet och bet mig när jag somnat. Jag fick sova med ena ögat öppet.Har du klivit in en valphage full med sexveckors BC-valpar? Sticks är i underkant. Det är mer att likna med att bli genomstungen med svärd. Genom hälsenan.
Låter drömskt ju! Vem vill inte pierca hälsenorna??Har du klivit in en valphage full med sexveckors BC-valpar? Sticks är i underkant. Det är mer att likna med att bli genomstungen med svärd. Genom hälsenan.
Skönt att det är flera med samma problem som jag med min lille Leo Det bara smattrar i käften på honom som tur är han inte allt för stark i käften än men ibland gör det riktigt ont allra helst när han siktar på näsan eller öronenHåller med fullständigt. Jag fick en riktig chock när jag fick hem min bitnisse, fy tusan vad han bets. Det var det värsta jag någonsin varit med om. Skulle jag föda upp BC-valpar skulle jag nog inte ha några problem att sälja dem när de var 8 v, antagligen skulle jag t.o.m. längta lite. Jag är så glad att jag inte köpte en malle. Det får kanske bli vuxna BC:s hädanefter alternativt unghundar med färdiga tandbyten.
Lilla Lyra däremot bara växer och växer, benen är så långa och rangliga nu! Åkte tyvärr på en urinväginfektion vid 9 v, jag tyckte när kuren med penicilin gått över att det hade släppt men nu ikväll har hon kissat sådär ofta igen. Får bli ett samtal till veterinären imorgon. Någon av er som har ngt bra tips att få bukt på det?
Ska in i em och ta provGjordes det någon odling ? Annars se till att det görs, så rätt antibiotika sätts in
Nej vad tråkigt!! Vet hur det kännsTiken har valpat och det blev ingen tikvalp till mig
Nu är jag riktigt lessen faktiskt
Tiken har valpat och det blev ingen tikvalp till mig
Beklagar , riktigt riktigt trist!Tiken har valpat och det blev ingen tikvalp till mig
Nej, vad trist! Det var ju precis det du var rädd för när jag skrev tidigare här att det hade hänt mig. Man blir så himla besviken!Tiken har valpat och det blev ingen tikvalp till mig