Status
Stängd för vidare inlägg.
Är rätt nöjd med Leo då han är nästan rumsren och då är det olyckor som händer man han talar alltid om då han ska ut .Har blivit lite bättre med bitandet men katten och han rullar runt på golvet hela dagarna och biter och trycker ner varandra i golvet .
Blev uppring idag från Agria då jag inte haft en tanke på försäkring men tyckte den var lite dyr eller om jag inte hänger med i priserna betalar 1200 för katten men dom skulle ha 2800 för leo .Vilka försäkringsbolag har ni andra på era valpar och vad är priset .Vad jag förstått så är priserna olika på olika raser

Är rätt nöjd med Leo då han är nästan rumsren och då är det olyckor som händer man han talar alltid om då han ska ut .Har blivit lite bättre med bitandet men katten och han rullar runt på golvet hela dagarna och biter och trycker ner varandra i golvet .
Blev uppring idag från Agria då jag inte haft en tanke på försäkring men tyckte den var lite dyr eller om jag inte hänger med i priserna betalar 1200 för katten men dom skulle ha 2800 för leo .Vilka försäkringsbolag har ni andra på era valpar och vad är priset .Vad jag förstått så är priserna olika på olika raser
Vilket som helst som inte heter Agria :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 995
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken...
2
Svar
25
· Visningar
1 728
Senast: Lisen82
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka