Du är inte ensam.Blir så jädrans valpsugen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte ensam.Blir så jädrans valpsugen.
Jag meeed. Hjälper ju inte att Sherlocks pappas uppfödare har löjligt fina valpar i precis rätt gulleålder just nu och postar massa bilderBlir så jädrans valpsugen.
Lider med dig, vill valpgosa, träna valp och bara bada i valpar typ.Blir så jädrans valpsugen.
Jag badade i en hög med fyra veckor gamla storasyskon till min kommande kull igår. BedårandeLider med dig, vill valpgosa, träna valp och bara bada i valpar typ.
Låter riktigt fruktansvärt.Jag badade i en hög med fyra veckor gamla storasyskon till min kommande kull igår. Bedårande
Vissa har det bra de! Själv måste jag vänta tills Juli innan jag får gosa med valpar!Jag badade i en hög med fyra veckor gamla storasyskon till min kommande kull igår. Bedårande
Äh, de låter, sticks, luktar och är i vägen.Vissa har det bra de! Själv måste jag vänta tills Juli innan jag får gosa med valpar!
Äh, de låter, sticks, luktar och är i vägen.
Sticks??Äh, de låter, sticks, luktar och är i vägen.
Det kan vi råda bot på, kom hit och gå ut med min med 1,5 timme mellan kissningarnaBlir så jädrans valpsugen.
Det kan vi råda bot på, kom hit och gå ut med min med 1,5 timme mellan kissningarna
Sticks??
Vår vuxna tik blev helt rumsren vid 12 veckor. Hoppas på liknande med denna...Äsch dom blir ju rumsrena så snabbt. Floki har gått till dörren och sagt till sedan han var 10 veckor.
Har du klivit in en valphage full med sexveckors BC-valpar? Sticks är i underkant. Det är mer att likna med att bli genomstungen med svärd. Genom hälsenan.
Vilket som helst som inte heter AgriaÄr rätt nöjd med Leo då han är nästan rumsren och då är det olyckor som händer man han talar alltid om då han ska ut .Har blivit lite bättre med bitandet men katten och han rullar runt på golvet hela dagarna och biter och trycker ner varandra i golvet .
Blev uppring idag från Agria då jag inte haft en tanke på försäkring men tyckte den var lite dyr eller om jag inte hänger med i priserna betalar 1200 för katten men dom skulle ha 2800 för leo .Vilka försäkringsbolag har ni andra på era valpar och vad är priset .Vad jag förstått så är priserna olika på olika raser
Precis så!Fy fan vad dom bits alltså. Har aldrig varit men om något värre när det gäller att bitas.
Fy fan vad dom bits alltså. Har aldrig varit men om något värre när det gäller att bitas.