Det gjorde det inte Prövar en annan vägJa, sedan om det fungerar så i Ungern det vet jag inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde det inte Prövar en annan vägJa, sedan om det fungerar så i Ungern det vet jag inte
Japp det är hemlandet för rasen. Håller fortfarande på att letar efter om det finns något intressant. Är ju en del att gå igenom
Oops tänkte jag inte ens på Om du behöver hjälp med tyskan så hojta till
Jag vill ha fler! men inget är bestämt änHmm vad är detta. Låt mig veta mer
De är rätt taniga där, iaf inom kzg som jag förstått det. Zeppe var där förra året.Japp det är hemlandet för rasen. Håller fortfarande på att letar efter om det finns något intressant. Är ju en del att gå igenom
De är rätt taniga där, iaf inom kzg som jag förstått det. Zeppe var där förra året.
@machafuko Blev det inget med uppfödaren du var till Norge med? jag har visst missat..
Tada!!!!!!!! http://www.spitz.hu/index.php?optio...zsiai-kennelek&catid=44:tenyeszetek&Itemid=67Japp det är hemlandet för rasen. Håller fortfarande på att letar efter om det finns något intressant. Är ju en del att gå igenom
Det finns 2 eurasier kennlar i Ungern enligt spetsklubben
Eller Polen (transport hjälp kan ordnas)Lite det jag har sett hitintills. Inget spännande...
Blind ? http://eurasier.hu/eurasier/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=65Ingen av hemsidelänkarna fungerar. Svårt att nörda linjer då. Men känner till en av dem, trodde dock inte att det var en ungersk uppfödare. Ska kolla närmare på det
Det är mycket svenska linjer i Lupus Ferratus hundarna så det blir ju lite som att gå över ån efter vatten @machafuko
Ahaaaa, då är jag medJo då! Skriver om henne här emellanåt. Vi har en superfin relation. Står fortfarande i kö hos henne. Enda trevliga kombinationen som ska göras i Sverige i år vad jag vet ännu. Vet en till uppfödare som ska para en fin tik men också senare i år.
Den du tänker på är det dock sen parning på, som jag tidigare nämnt här är det mycket senare än vad jag hade hoppats på. Tror att sannorlikheten att jag tar valp från henne är stor dock. I slutändan. Men vill gärna ha eventuella alternativ för att få valp tidigare. Men ja, hon är bra på många sätt.
Jag tittade inte ens efter,bara hittade o postade.Det är mycket svenska linjer i Lupus Ferratus hundarna så det blir ju lite som att gå över ån efter vatten @machafuko
Ärsch det gör väl inget, du kan ju inte ha koll på alla raserJag tittade inte ens efter,bara hittade o postade.