Status
Stängd för vidare inlägg.
@machafuko Blev det inget med uppfödaren du var till Norge med? :( jag har visst missat..

Jo då! Skriver om henne här emellanåt. Vi har en superfin relation. Står fortfarande i kö hos henne. Enda trevliga kombinationen som ska göras i Sverige i år vad jag vet ännu. Vet en till uppfödare som ska para en fin tik men också senare i år.

Den du tänker på är det dock sen parning på, som jag tidigare nämnt här är det mycket senare än vad jag hade hoppats på. Tror att sannorlikheten att jag tar valp från henne är stor dock. I slutändan. Men vill gärna ha eventuella alternativ för att få valp tidigare. Men ja, hon är bra på många sätt. ;)

Jo då! Skriver om henne här emellanåt. Vi har en superfin relation. Står fortfarande i kö hos henne. Enda trevliga kombinationen som ska göras i Sverige i år vad jag vet ännu. Vet en till uppfödare som ska para en fin tik men också senare i år.

Den du tänker på är det dock sen parning på, som jag tidigare nämnt här är det mycket senare än vad jag hade hoppats på. Tror att sannorlikheten att jag tar valp från henne är stor dock. I slutändan. Men vill gärna ha eventuella alternativ för att få valp tidigare. Men ja, hon är bra på många sätt. ;)
Ahaaaa, då är jag med :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 000
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken...
2
Svar
26
· Visningar
2 053
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 149
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg