Du försöker trösta dig med det menar du Han har inte varit i närheten av några julklappar ännu antar jag?
Neeejdå, det finns många wachtlar som honom
Nope Vi har ingen julgran och jag lägger in allt som är inslaget hos mina föräldrar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du försöker trösta dig med det menar du Han har inte varit i närheten av några julklappar ännu antar jag?
Särskilt den längst till höger ser ut att kunna gå att lita på med julklappar och baconlindade småterriersTikgänget tre veckor (med ursäkt från uppfödaren för att bilden är tagen innan kloklippning )
Det kan väl alla se att det är ett synnerligen välartat gäng som inte kommer ställa till med minsta lilla bus
Klart du ska ha en mini, det är fantastiskt roliga hundar som är tåliga. Så att ha ihop med dobbisar ska verkligen inte vara något problem. Min leker finfint med en jämngammal dobbis tik i min träningsgrupp.Åh så söta
Kanske ska ha en minibulle i framtiden, som komplement till dobbisarna. Känns som de skulle kunan funka bra ihop
Tack så mycket, dom är verkligen helt bedårande. Lilla Luna är verkligen sockersöt, och så himla rar! Hennes syster kallas inte för Monster för intet, hahaha.Åååh så charmiga. Luna är ju ljuvlig
Alltså hur kan det bara ha gått 4 dagar av väntan känns som 4 månader.
Kom nu maj!
Blir det Aussievalp i Maj?
Vågar knappt säga det men JA om allt går som det ska så slutet av maj/juni nån gång där. Väntar på att tiken ska börja löpa
Väntan på svar från en uppfödare är banne mig olidlig... Men jag VET att det är jultider, jag VET att jag inte kommer få svar än på ett tag, men det är ändå jobbigt!
Är så fruktansvärt valpsjuk. Nu måste jag gå och skriva listor på saker att göra när jag får valp..
Det är extremt jobbigt att vara valpsjukJag är också så valpsjuk!
Däremot så har en uppfödare jag pratat med sagt att hon ska höra av sig i juldagarna då hon väntar en kull med valpar när som helst. Jag vet dock inte om det går att lösa till hundra procent med en valp i februari dock.
Jag är också så valpsjuk!
Däremot så har en uppfödare jag pratat med sagt att hon ska höra av sig i juldagarna då hon väntar en kull med valpar när som helst. Jag vet dock inte om det går att lösa till hundra procent med en valp i februari dock.
Det är extremt jobbigt att vara valpsjuk
Alltså det där med NÄR är alltid en fråga.. Vet dock att det inte kommer bli innan jag fixat allt inför examineringen på hundinstruktörsutbildningen.
Vilken arrangörs utställningar är du intresserad av? För mig, som inte ställer på SKK-utställningar (mer än stora sthlm vid behov) så är ett SKK-medlemskap ointressant. Jag är med i vinthundsklubben. Det ger mig möjlighet att tävla lure coursing och ställa ut på vinthundsklubbens utställningar. Hade jag istället haft brukshund hade jag varit med i brukshundklubben. Rasklubben är det bra att vara med i om du tror att deras medlemskap ger dig något. Jag är inte med i min rasklubb, helt enkelt för att jag inte ser någon anledning till att vara detSitter och klurar lite på det här med medlemskap 2017 och känner mig förvirrad... Senast jag hade hund var det SHU som gällde och då fick man ju flera medlemskap på köpet.
Jag kommer vilja kunna ställa ut och träna och tävla på brukshundsklubb, är det då ett separat medlemskap i SKK samt ett i SBK som gäller? Och när man betalar medlemskap får man välja vilken länsklubb? Eller betalar jag t.ex. ett medlemskap till SBK och sedan ett medlemskap till klubben jag vill träna på? Hjälp mig! Och dessutom är det ju bra att vara medlem i rasklubben också, som väl är ett separat medlemskap... Har jag missat något viktigt?