Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom problemen har jag aldrig haft med mina hästar, det kanske beror på att jag aldrig ägt ett träns utan kört med grimma eller ingenting alls.Vaknade med igenmurade ögon. Efter att ha grävt fram dem igen kan jag konstatera att jag har en vagel på g i ena.
Bara det inte blir värre!
Har kanonhelg framför mig Ska iväg och träna med bägge grabbarna. Blir en del flängande eftersom jag inte törs köra dem ihop, men det är det värt. Sett fram emot det här länge nu
Mr Snart-7-år ska Slyngelhästen är just nu i en period där han verkligen vill jobba men inte för sitt liv kan komma ihåg att han måste öppna munnen när jag tränsar av
Lika chockerande varje gång han upptäcker att han har något skit i munnen. För att inte tala om när han rida på kandar Vaddå "släpp bettet"
Lycka till! Hoppas det går bra.Jag blir inte mindre nervös ju närmare besiktningen klockan tickar
Vad sköntAllt var ok enligt läkaren på vc så nu kan jag lugna ner mig igen. Dock är det tredje dagen med hög feber så vi skulle vara fortsatt observanta.