Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Många som behöver vc idag tydligen O_o fortfarande inte ett ljud från dem. Antar att vi blir skickade till akuten då, det blev vi sist :meh:

Här är det soligt och jag ska snart iväg på kundbesök. Ska bara hitta min motivation eller lite jävlar anamma.

Har varenda jäkel sportlov idag? Knappt några kunder inne, inga som svarar på kontoren. Skitirriterande juh.

Dags att sätta lite fart

Vaknade med igenmurade ögon. Efter att ha grävt fram dem igen kan jag konstatera att jag har en vagel på g i ena.
Bara det inte blir värre!
Har kanonhelg framför mig :D Ska iväg och träna med bägge grabbarna. Blir en del flängande eftersom jag inte törs köra dem ihop, men det är det värt. Sett fram emot det här länge nu :)
Mr Snart-7-år ska Slyngelhästen är just nu i en period där han verkligen vill jobba men inte för sitt liv kan komma ihåg att han måste öppna munnen när jag tränsar av :rofl:
Lika chockerande varje gång han upptäcker att han har något skit i munnen. För att inte tala om när han rida på kandar :confused::rofl: Vaddå "släpp bettet" :confused::confused::confused:
Dom problemen har jag aldrig haft med mina hästar, det kanske beror på att jag aldrig ägt ett träns utan kört med grimma eller ingenting alls. :D

Jag har ju varit traktens skräck när jag farit fram på häst utan nåt mer alls än just själva hästen, "vadå, ska man ha träns och sadel också?" :angel: Jag har tom. ridit en laghoppning på naken häst, domaren höll på att svimma. :rofl:

Väntar på att en låååång arbetsvecka ska ta slut. Först lunch om en kvart och sen en sista kraftansträngning för att förhoppningsvis kunna ta helg utan saker släpande. Hoppas verkligen att lite mat ska få fart på hjärnan som just nu känns seg som surdeg.

Kände mig konstnärlig i dag
DSC_0207.webp

Tillbaks från kundmötet och 85 000 saker hopade sig här på jobbet när jag var ute.

Snart är det helg för min del med Tjoho!

Passade på att handla när jag var på kundbesök så jag kan åka direkt ut till stallet och ta en lång promenad med hundarna. OM det slutar snöa då blir det kort promenad och hundmys inne i stället :D

Svårt att fokusera idag på kontoret. Idag är mkt ny info på engelska och kemiska beteckningar etc. Svårt med huvudvärk och ont i ögonen..
Men idag får jag mina första brillor.
Kul att jag och särbon har samma sorts latent skelning på varsitt öga. Skulle vi fått barn blir det antingen en riktig rödspätta på båda ögon eller en med två bra. ;)

Ska snart kila och ha lektion. Då blir ögonen glada. Hinner nog träna min egen lite också. Hurra!

Verkar som jag får jobba i morgon åxo då det blivit takdropp inne på kontoret .ä är massor med i längst ut på taken så vatten rinner bakvägen. Svårt att se vad man skrivit då jag för först gången lyckades spräcka skärmen på mobilen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 258
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka