Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde till VC igår vid kvart i fyra och de lovade att ringa tillbaka vid fyra (de stänger 17:00) för att boka provtagning vilket man måste göra på min pyttiga VC. :meh: De ringde idag kvart i nio och väckte mig - att kolla på OS hela natten har sina baksidor. :meh:

Min läkare är tyvärr ytterst bestämd att jag måste ta blodprov senast idag bråkmakare.
Nåja, måste ändå fixa med en räkning på VC och sedan blir det en semla!

Det snöar! Och är helt underbart med ganska stora flingor. :love: Och äntligen visas herrarnas korta program i 9:an. Sverige-Tyskland klockan ett och Rasmus Dahlin är med :banana: Hoppas nu bara pojken gör bra ifrån sig.

Har vaknat och ska äta lite frukost. Är hemma igår och idag för min dunder förkylning.
Sen hämta ut paketen.
Göra sig klar för konserten i kväll på UKK

Känner mig lite off idag.

Får saker gjort men inte mer än så. Vill egentligen bara hem ta en promenad med hundarna och andas lite i lugn och ro.

Vaknade med igenmurade ögon. Efter att ha grävt fram dem igen kan jag konstatera att jag har en vagel på g i ena.
Bara det inte blir värre!
Har kanonhelg framför mig :D Ska iväg och träna med bägge grabbarna. Blir en del flängande eftersom jag inte törs köra dem ihop, men det är det värt. Sett fram emot det här länge nu :)
Mr Snart-7-år ska Slyngelhästen är just nu i en period där han verkligen vill jobba men inte för sitt liv kan komma ihåg att han måste öppna munnen när jag tränsar av :rofl:
Lika chockerande varje gång han upptäcker att han har något skit i munnen. För att inte tala om när han rida på kandar :confused::rofl: Vaddå "släpp bettet" :confused::confused::confused:

Har på första timmen här på jobbet gjort typ allt jag hade på min panik-att-göra-lista idag så det känns bra! Nu har jag dock världens huvudvärk så jag ska nog ta mig någon tablett eller två innan dagen blir helt förstörd..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 258
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka