Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men? Hur?Jaha, mitt ögonlock blöder... så det blir väl läkare då
Oj det var lång väntetid! Är det inte bättre att få bort den fortare?Nu har jag pratat med sjukhuset och satt upp mig på väntlista så att de ringer mig om de får något återbud. Tydligen är första lediga tiden nu i slutet av april så de har fullt upp.
Men? Hur?
Sluta vara på nordpolen kanske är en bra idé?Eksem pga köld och torr luft... plus min hyperkänsliga, tunna hud
heartJag har sovit fruktansvärt illa inatt. Jag har vaknat av att jag pratat högt (sover med öronproppar) och av att jag grät hysteriskt. Så skönt att det bara är jobb idag med och sen är jag ledig i två dagar!
Sluta vara på nordpolen kanske är en bra idé?
Det blir ofta återbud tycker jag. Håller tummarna!Nu har jag pratat med sjukhuset och satt upp mig på väntlista så att de ringer mig om de får något återbud. Tydligen är första lediga tiden nu i slutet av april så de har fullt upp.
Är det ett melanom du har eller något annat? (Du behöver inte svara om du inte vill)Nu har jag pratat med sjukhuset och satt upp mig på väntlista så att de ringer mig om de får något återbud. Tydligen är första lediga tiden nu i slutet av april så de har fullt upp.
Ja jo, men du går ju sönder!Men jag älskar Norrland och mina norrlänningar här kan vi VERKLIGEN snacka vildark @Reykjavik! Renar och allt
Ja jo, men du går ju sönder!
Jaha, mitt ögonlock blöder... så det blir väl läkare då
Du får bada i oljaJag är van... det kan bli så hemma också om det är torrt och kallt. Konstigt nog har jag sällan haft problem i Jämtland faktiskt. Men visst, det är extremt torrt just nu.
Du får bada i olja