Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neeeeeeeeeeeeeeeej,vad gör du?I julas fanns de på jula och nu finns de på dollarstore.
Dom biverkningarna visste hon redan om och vilka andra mediciner man tar som inte går ihop med den är jättebra att veta och den infon är ingen biverkning och tar man tex tramadol så är det ju mycket bra att veta att dom 2 inte går ihop,eller?
Vi kan göra upp ledarskapet när vi träffas, jag har nämligen planer på en tripp i sommar så vässa tänderna på hundarna och vakta soptunnan för en vacker dag står jag på trappan.Tigger du stryk Va! Va!!
Det gör du förbaskat rätt i att inte göra, den dagen den sorgen brukar jag resonera och vet man inget så behöver man ju inte oroa sig och ev. gå och känna efter och hitta nåt som "kanske" beror på nån biverkning men funnits där hela tiden utan att man ens märkt det.Nej den behöver inte fasas ut vid nervsmärta. Jag kan sluta när jag vill om jag känner en biverkan jag inte kan hantera. Den är inte beroendeframkallande heller.
Jag har valt att för en gångs skull inte läsa fass. Jag vill inte veta. Jag klarar inte att ta den då.
Du är så välkommen såVi kan göra upp ledarskapet när vi träffas, jag har nämligen planer på en tripp i sommar så vässa tänderna på hundarna och vakta soptunnan för en vacker dag står jag på trappan.
Apropå göra upp ledarskap så är jag bjuden till grannen en kväll i helgen, vi har inte lyckats än på alla år fast vi försöker där runt köksön där maten står, det brukar bli lite som utsvultna kossor runt en storbal och det är helt okej att även sno från redan laddad tallrik om nu nån tagit det sista och inte alla fått.
Tack!Du är så välkommen så
jag läser för att läkarna har inte alltid koll på vad man redan äter för med tex och så är jag allergiker,att jag valde bort saroten var för att min smärtstillande går inte ihop med den och jag har redan migrän så jag vill inte ha tex mer huvudvärk,sen verkar viktuppgång vara en standard biverkning på alla depp/nervsmärt medel,så går jag upp ett enda gram utan att det kan skyllas på det jag stoppar i munnen så åker dom i soppåsen asap.
Men hörru, nu ville ju @EmmaW inte ha den informationen du återger. Jag är också normalt typen som lusläser fass, men jag har tvingat mig till att inte göra det vid enstaka tillfällen eftersom det bara skulle leda till panik.
Tack för varningen. Jag lämnar tråden ett tag nu. Blir ingen medicin i kväll som det känns just nu. Får se hur det hela utvecklar sig.
Läs alla inläggen o inte bara kasta skit på mig,jag skrev INGET som hon inte redan visste om,viktökningen tog hon sjävl upp och huvudvärken kom upp i ett redan innan hon svarat,det enda jag la till var att JAG är allergisk så därför läser jag och att jag inte litar på att läkaren har koll på vilka smärtstillande som det kan krocka med och det är ingen biverkning. OK?!Du kunde ha lagt det där i en spoiler för @EmmaWs skull, hon bad ju uttryckligen att inte få veta! Väldigt onödigt och inte snällt.
Läs alla inläggen o inte bara kasta skit på mig,jag skrev INGET som hon inte redan visste om,viktökningen tog hon sjävl upp och huvudvärken kom upp i ett redan innan hon svarat,det enda jag la till var att JAG är allergisk så därför läser jag och att jag inte litar på att läkaren har koll på vilka smärtstillande som det kan krocka med och det är ingen biverkning. OK?!
Är det då du ska opereras? Att de låter dig vänta såpass länge hade jag sett som något positivt (även om det ju ALDRIG är kul att vänta), trots allt. Då känns det ju inte som om de tror att det är superakut ?Fått tid hos överläkare 29 mars. Det är ju evigheter dit och munsåret gör ont
Du lade till att det är en standard biverkning det där med vikten. Så nu vet jag att det är standard att gå upp i vikt enlig fass tack vare dig. Jag ville verkligen inte veta det. Du kunde ha respekterat det. Du får tycka vad du vill, göra vad du vill, men när jag uttryckligen ber om att respektera att jag inget vill veta så kunde du ha respekterat det. Jag berättade vilken medicin det gällde för att vara snäll, för att du och flera bad om det, för att om det kan hjälpa nån mer så var det värt det men nu önskar jag nästan att jag varit tyst.Läs alla inläggen o inte bara kasta skit på mig,jag skrev INGET som hon inte redan visste om,viktökningen tog hon sjävl upp och huvudvärken kom upp i ett redan innan hon svarat,det enda jag la till var att JAG är allergisk så därför läser jag och att jag inte litar på att läkaren har koll på vilka smärtstillande som det kan krocka med och det är ingen biverkning. OK?!
Edit: Nä det kunde jag inte eftersom att jag är bukes enda teknikidiot,vilket du är väl medveten om.