Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej den behöver inte fasas ut vid nervsmärta. Jag kan sluta när jag vill om jag känner en biverkan jag inte kan hantera. Den är inte beroendeframkallande heller.
Jag har valt att för en gångs skull inte läsa fass. Jag vill inte veta. Jag klarar inte att ta den då.

Jag gick på annan antidepp som är bra mot nervsmärtor, Cymbalta. Tog den för värk.
När jag började med den försvann mina Hortons-anfall. Fantastiskt!
Fick också mindre ont från mina nervskador.

Nu har jag tagit bort den iom att särbon som är kiro ser till att jag slipper Hortons.

Men ville barasäga att för mig hjälpte det enormt med sån medicin.
Min moster gick på samma pga nervsmärtor med lika bra resultat.

Hoppas du får god hjälp du med!

Fyfan vad jag stör mig på idioter som smiter bakom en i spärrarna. Alltså OM de iallafall frågar först liksom. Men nejdå. De tar det som jordens självklaraste sak liksom. Det som tar priset är när de dessutom uppvisar attityd om man säger åt dem. Som nyss då jag vände mig om och typ ”hur tänkte du nu?”. Då börjar människan peka på min NK-påse typ som att jag pga denna skulle bjuda henne på resan. Därefter kallades jag hora när jag inte såg logiken i detta. Blir orimligt provocerad av dessa individer. Dels anser de att jag ska betala deras resa och därefter har de mage att dra fram attityden när man ifrågasätter deras agerande :banghead::banghead::banghead:
En gång kom det fram en kille och frågade rakt ut om han fick planka med mig, han var hemlös. Det fick han. Sen tackade han för hjälpen. Det var liksom en annan grej.

Vissa är så fräcka :meh:
En gång var det en som nästan puttade omkull mig vid en spärr. Jag vart så chockadså fick inte fram ett pip. Men senare på tåget var det kontrollanter som kollade biljetter och jag hörde hur se stoppade en kille.
När jag vände mig om så jag att det var samma person som puttade mig.
Så då infann sig en rätt härlig känsla av lugn istället. Inte putta mig ostraffat :p

Vissa är så fräcka :meh:
En gång var det en som nästan puttade omkull mig vid en spärr. Jag vart så chockadså fick inte fram ett pip. Men senare på tåget var det kontrollanter som kollade biljetter och jag hörde hur se stoppade en kille.
När jag vände mig om så jag att det var samma person som puttade mig.
Så då infann sig en rätt härlig känsla av lugn istället. Inte putta mig ostraffat :p

Mohahahhahahaaaaa :laugh::devil:

Känner att jag inte har så många synpunkter på nästa veckas väder

Bifogade filer

• 7DA77C34-4B70-47FD-9136-755FE751A3C3.webp
    7DA77C34-4B70-47FD-9136-755FE751A3C3.webp
    70,2 KB · Visningar: 69
Nej den behöver inte fasas ut vid nervsmärta. Jag kan sluta när jag vill om jag känner en biverkan jag inte kan hantera. Den är inte beroendeframkallande heller.
Jag har valt att för en gångs skull inte läsa fass. Jag vill inte veta. Jag klarar inte att ta den då.
jag läser för att läkarna har inte alltid koll på vad man redan äter för med tex och så är jag allergiker,att jag valde bort saroten var för att min smärtstillande går inte ihop med den och jag har redan migrän så jag vill inte ha tex mer huvudvärk,sen verkar viktuppgång vara en standard biverkning på alla depp/nervsmärt medel,så går jag upp ett enda gram utan att det kan skyllas på det jag stoppar i munnen så åker dom i soppåsen asap.

jag läser för att läkarna har inte alltid koll på vad man redan äter för med tex och så är jag allergiker,att jag valde bort saroten var för att min smärtstillande går inte ihop med den och jag har redan migrän så jag vill inte ha tex mer huvudvärk,sen verkar viktuppgång vara en standard biverkning på alla depp/nervsmärt medel,så går jag upp ett enda gram utan att det kan skyllas på det jag stoppar i munnen så åker dom i soppåsen asap.

Men hörru, nu ville ju @EmmaW inte ha den informationen du återger. Jag är också normalt typen som lusläser fass, men jag har tvingat mig till att inte göra det vid enstaka tillfällen eftersom det bara skulle leda till panik.

Jag som just nu sover i duntofflor och lager på lager SAMT hade vantar på mig inomhus nyss känner bara JAAAAAA

Jag är ironiskt nog frusen av mig också, har alltid morgonrock över kläderna inomhus osv. Men hur frusen jag än är så har jag likförbannat svårare att hantera värme. Typ febervandring i St Petersburg så fort det är över 20 grader och solsken :angel:

Men hörru, nu ville ju @EmmaW inte ha den informationen du återger. Jag är också normalt typen som lusläser fass, men jag har tvingat mig till att inte göra det vid enstaka tillfällen eftersom det bara skulle leda till panik.
Tack för varningen. Jag lämnar tråden ett tag nu. Blir ingen medicin i kväll som det känns just nu. Får se hur det hela utvecklar sig.

Fyfan vad jag stör mig på idioter som smiter bakom en i spärrarna. Alltså OM de iallafall frågar först liksom. Men nejdå. De tar det som jordens självklaraste sak liksom. Det som tar priset är när de dessutom uppvisar attityd om man säger åt dem. Som nyss då jag vände mig om och typ ”hur tänkte du nu?”. Då börjar människan peka på min NK-påse typ som att jag pga denna skulle bjuda henne på resan. Därefter kallades jag hora när jag inte såg logiken i detta. Blir orimligt provocerad av dessa individer. Dels anser de att jag ska betala deras resa och därefter har de mage att dra fram attityden när man ifrågasätter deras agerande :banghead::banghead::banghead:
En gång kom det fram en kille och frågade rakt ut om han fick planka med mig, han var hemlös. Det fick han. Sen tackade han för hjälpen. Det var liksom en annan grej.

Såg klipp på en i London (?) Som försökte planka men han fastnade med pungen då spärrarna gick igen. Tror det var sista gången han plankade..

Dom biverkningarna visste hon redan om och vilka andra mediciner man tar som inte går ihop med den är jättebra att veta :idea: och den infon är ingen biverkning och tar man tex tramadol så är det ju mycket bra att veta att dom 2 inte går ihop,eller?

Som allergiker så läser jag allt,det blir så dumt när man får en medicin som gör en ännu sjukare än man redan är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
949
· Visningar
95 200
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 272
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka