Alltså, måste jag välja? fast den här gången var det den fyrbenta varianten jag menade. Såg på ett naturprogram från Kanada där det var en vit grizzlybjörn med. Han var askass på att fiska och jättesötSom i
eller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, måste jag välja? fast den här gången var det den fyrbenta varianten jag menade. Såg på ett naturprogram från Kanada där det var en vit grizzlybjörn med. Han var askass på att fiska och jättesötSom i
eller
Kram på digPå riktigt nu. Ni i tråden, alltså alla inblandade, är helt underbara och precis det jag behöver just nu.
Japp! Här med...Dags för sängen strax då.
På riktigt nu. Ni i tråden, alltså alla inblandade, är helt underbara och precis det jag behöver just nu.
samma här samt utsläpp av pållarna.Japp! Här med...
Uppåhoppa imorgonbitti, dax för en ny arbetsvecka
Alltså, måste jag välja? fast den här gången var det den fyrbenta varianten jag menade. Såg på ett naturprogram från Kanada där det var en vit grizzlybjörn med. Han var askass på att fiska och jättesöt
Tack vännen! Ser verkligen inte fram emot imorgon. Eller jo, för då är det över för just nu iaf. Och med tanke på att jag börjar landa i mig själv kanske det blir ett sjukt bra förhör. Men att komma ihåg datum suger verkligen häströv. Hur ska jag kunna det liksom när det gäller månader av terror.Kram på dig
Du kommer vara i mina tankar i morgon heart
Det är faktiskt jag med. Är bara så rädd att jag förbrukat all min styrka redan. För det kommer bli då jävla tufft under rättegången.
Jag är så himla glad att DU är här!
På riktigt nu. Ni i tråden, alltså alla inblandade, är helt underbara och precis det jag behöver just nu.
Då får du tanka ni styrka av oss! Jag lovar att skicka så mycket jag kan kommande veckaTack vännen! Ser verkligen inte fram emot imorgon. Eller jo, för då är det över för just nu iaf. Och med tanke på att jag börjar landa i mig själv kanske det blir ett sjukt bra förhör. Men att komma ihåg datum suger verkligen häströv. Hur ska jag kunna det liksom när det gäller månader av terror.
Det är faktiskt jag med. Är bara så rädd att jag förbrukat all min styrka redan. För det kommer bli då jävla tufft under rättegången.
Tack vännen! Ser verkligen inte fram emot imorgon. Eller jo, för då är det över för just nu iaf. Och med tanke på att jag börjar landa i mig själv kanske det blir ett sjukt bra förhör. Men att komma ihåg datum suger verkligen häströv. Hur ska jag kunna det liksom när det gäller månader av terror.
Det kommer jag att göra vid behov. Och faan vad fin du är!Då får du tanka ni styrka av oss! Jag lovar att skicka så mycket jag kan kommande vecka
Tack! Jag tror att det kommer göra det. Polisen har på så många sätt visat att de tror mig och inte honom. Plus rätten. Hade han blivit häktad annars?Hoppas det går bra
Du fixar det där, inte tal om annat. Kör så det ryker och du, vi människor har krafter vi i vanliga fall inte vet nåt om innan dom behövs. Det kommer att gå skitbra imorgon!Tack vännen! Ser verkligen inte fram emot imorgon. Eller jo, för då är det över för just nu iaf. Och med tanke på att jag börjar landa i mig själv kanske det blir ett sjukt bra förhör. Men att komma ihåg datum suger verkligen häströv. Hur ska jag kunna det liksom när det gäller månader av terror.
Var med nöd och näppe jag kom på vad fasen min inredningsdesignerpartner hade för nick