Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som i
bjorn.jpg

eller
203aNLR.jpg

:confused:;)
Alltså, måste jag välja? :D fast den här gången var det den fyrbenta varianten jag menade. Såg på ett naturprogram från Kanada där det var en vit grizzlybjörn med. Han var askass på att fiska och jättesöt :love:

Kram på dig
Du kommer vara i mina tankar i morgon :heart:heart
Tack vännen! Ser verkligen inte fram emot imorgon. Eller jo, för då är det över för just nu iaf. Och med tanke på att jag börjar landa i mig själv kanske det blir ett sjukt bra förhör. Men att komma ihåg datum suger verkligen häströv. Hur ska jag kunna det liksom när det gäller månader av terror.
:love::love::love:
Jag är så himla glad att DU är här! :heart
Det är faktiskt jag med. Är bara så rädd att jag förbrukat all min styrka redan. För det kommer bli då jävla tufft under rättegången.

Tack vännen! Ser verkligen inte fram emot imorgon. Eller jo, för då är det över för just nu iaf. Och med tanke på att jag börjar landa i mig själv kanske det blir ett sjukt bra förhör. Men att komma ihåg datum suger verkligen häströv. Hur ska jag kunna det liksom när det gäller månader av terror.

Det är faktiskt jag med. Är bara så rädd att jag förbrukat all min styrka redan. För det kommer bli då jävla tufft under rättegången.
Då får du tanka ni styrka av oss! Jag lovar att skicka så mycket jag kan kommande vecka :heart

Hoppas det går bra :heart

Du fixar det där, inte tal om annat. Kör så det ryker och du, vi människor har krafter vi i vanliga fall inte vet nåt om innan dom behövs. Det kommer att gå skitbra imorgon! :up:

Jag har skrivit ner veckans reflektioner och skickat till min grupps personalutbildare. Dessutom är håret tvättat så nu ska jag ta en ProPud och sen sova. Tror bestämt att jag slökollar på Baksmällan tills jag somnar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 333
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 464
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈