Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack alla. Det stora bekymret är vad fixar jag att äta till frukost. Jag är ju nyyyvaken :arghh: mwn vi behöver ju inte åka riktigt än.

@bumpo Stor kram på dig idag! :heart
Själv känner jag mig rätt mör efter två dagars kioskjobb, men tävlingarna flöt på fint, inga större klagomål, en del kan man aldrig göra nöjda helt enkelt men de flesta var väldigt nöjda. :D
Förenings yngsta skytt gjorde debut och vann sin klass så hon dansade runt igår kväll, de andra skötte sig också bra! :heart

Försöker få tag i hovis och som alltid är det nåt krångel :meh:

Annars står plugg och ny föreläsning på dagens schema, denna gång i huvudstaden :)
Hoppas bara ryggen överlever för den protesterar tydligen mot allt i dag :cautious:

Har en ledig dag så är hemma med min hostiga huligan. Behöver åka till apoteket, systemet och mataffären bara och ta en dusch innan men det tar emot

Jobbar. Men tar det rätt lugnt. Eleverna har sportlov så för en gångs skull har man tid att göra det där lilla extra.

Suck, här lägger man massor med pengar på kiropraktik och är i princip smärtfri för första gången på jagvetintehurlänge och vad händer?
Jag snubblar över en katt och slår ryggen i en bänkskiva (fråga inte hur, jag lyckades på något sätt snubbla baklänges när jag gick framåt..) :banghead: Fy satan i helvete skit vad ont det gör nu! Jaja, det går väl över.. Nån gång. Kattjävel.. Eller kanske sambojävel, det är hans katt. Min katt är ordentlig och håller sig där hon syns.

Suck, här lägger man massor med pengar på kiropraktik och är i princip smärtfri för första gången på jagvetintehurlänge och vad händer?
Jag snubblar över en katt och slår ryggen i en bänkskiva (fråga inte hur, jag lyckades på något sätt snubbla baklänges när jag gick framåt..) :banghead: Fy satan i helvete skit vad ont det gör nu! Jaja, det går väl över.. Nån gång. Kattjävel.. Eller kanske sambojävel, det är hans katt. Min katt är ordentlig och håller sig där hon syns.

Din stackare :(

En bekant hamnade på akuten helt blåslagen med ett brutet ben efter att ha snubblat i trappen på en av sina katter. Efter omplåstringen kördes hon hem av en släkting och var jättesur för att det verkade som om läkaren hade försökt stöta på henne. Denne hade frågat om pojkvän och sambo (hon var singel och bodde själv). Släktingen skrattade och sa att läkaren hade ju försökt ta upp om hon var misshandlad! :rofl: Tänk vad en liten orientalkisse kan ställa till med :p

Ringde mamma också, hon var på väg till isfestivalen med 4 kids. Min tjej går alltså inte på dagis idag ;) Men hon hade ätit som hon skulle utan bråk, klätt på sig själv och satt sig i bilen utan nåt tjafs alls! Hon gillar att vara stortjej med storkusinerna tror jag ;)

Haha, det var nog en av de bästa idag @athena_arabians

Hon hade läkt ihop när hon berättade det så vi skrattade båda två :D Just när det hände var kattrackan billig.

Jag själv hade ett blått öga efter att ha gått in i en skåpdörr på ICA där jag jobbade. Nu trodde väl ingen att jag var misshandlad men det var få som trodde på mig när jag berättade hur det hade hänt också :p

Jag fick en rejäl blåtira av min hund en gång som skallade mig vid lek av misstag. Dagen efter hade jag ett besök på vc där läkaren frågade samma sak om jag var singel eller bodde ensam osv :p

Veckan därpå skulle jag såga av ett gigantiskt älgben jag fått till hundarna och slinter och benet slår till mig på ovansidan av armen som ett dygn senare är helt blå, svullen och jag kunde inte använda den alls.... Läkarens (samma läkare) min när jag försökte förklara att det faktiskt var ett älgben som orsakat det hela var ganska oslagbar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 336
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 570
Senast: Imogen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar