Det är förbålt sorgligt. Det är synd om oss badkarslösa.Och jag saknar också badkar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är förbålt sorgligt. Det är synd om oss badkarslösa.Och jag saknar också badkar
Eller huuur. Päronen slängde ut badkaret när de gjoree om badrummet. Och inte tänker de sätta in nytt när de gör om i källaren.Det är förbålt sorgligt. Det är synd om oss badkarslösa.
Skandal! Om jag bor nära dig kan jag demonstrera med plakat utanför huset. Och skandera: - Njutningen kalla, badkar åt alla!Och inte tänker de sätta in nytt när de gör om i källaren.![]()
själv tänkta jag försöka somna i sängen.Nä nu tänker jag somna framför Big på 8an. Ses imorrn vänner!![]()
Ligger i sängen jag ocksåsjälv tänkta jag försöka somna i sängen.![]()
Norra västkusten typ. Och jaaa! Gärna. Plus kaffe i det bumpska palatset erbjudes frusna badkarsaktivister. Eftersom jag inte kan erbjuda badkarsbad.Skandal! Om jag bor nära dig kan jag demonstrera med plakat utanför huset. Och skandera: - Njutningen kalla, badkar åt alla!
aha, fast ja sover förstås i sängen, förvisso ha ja svårt att somna, så försöker förknippa sängen med att sova.Ligger i sängen jag också![]()
Massa kramarFörhör på måndag, pyskologen på tisdag, ullared på onsdag, inget inbokat på torsdag och återbesök på vc på fredag. Hej fulltecknad agenda.
![]()
Massa tack! Och massa kramar till dig.Massa kramar
Vi måste få till fika sen
Usch det där vet jag hur det är ,jag höll på att bli tokig på kuppen,och jag är inte helt nöjd med nya bilen ,men den är ok så länge.Kollar på bilar. Vet inte riktigt vad jag vill ha men har ett gäng krav som diskvalificerar väldigt många![]()