Vilken uppväxt! Badkar OCH bastu!
Nu måste du berätta: Hur har denna priviligierade barndom format dig? Du måste ju vara snudd på perfekt?!
Vågar jag säga att vi hade badkar, bastu och pool
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken uppväxt! Badkar OCH bastu!
Nu måste du berätta: Hur har denna priviligierade barndom format dig? Du måste ju vara snudd på perfekt?!
Kanin = marsvin med långa öron. --- Jättesöt!Inte marsvin. Kanin.
![]()
Men hon har vuxit lite.
Hur jag påverkas? Jag blir totalt avslappnad.![]()
Då är du gudomlig då. Nästan inte människa längre. HUR känns det?Vågar jag säga att vi hade badkar, bastu och pool![]()
Kaniner har inte lika läskiga fötter som marsvin.Kanin = marsvin med långa öron. --- Jättesöt!
Massagestol: Hur avslappnad blir du? Syns det på dig? Det gör det på mig nämligen, fick jag veta av min chef![]()
Skickade jag meddelande till dig? #minnesomettsållförtillfällethar dåligt samvete över att jag inte har svarat på meddelandet @bumpo skickade till mig förra veckan
Duktigt!(Kommer ihåg badkaret också)
det har du gjortSkickade jag meddelande till dig? #minnesomettsållförtillfället
Och du, det är helt okej!
Och jag saknar också badkar
Kolla ögonen specifikt. Min chef sa att hen skulle gå och lukta i rummet där massagestolen står, för att utesluta att jag inte rökt på där inneNja, jag tror nog inte det syns på mig. Men jag ska kolla i spegeln nästa gång jag använt den.![]()
Min hjärna är lite trasig för tillfället. Så.. chansen att det vore tvärtom är stor.det har du gjort
Så bra![]()
Ska jag absolut göra.Kolla ögonen specifikt. Min chef sa att hen skulle gå och lukta i rummet där massagestolen står, för att utesluta att jag inte rökt på där inne![]()
Då är du gudomlig då. Nästan inte människa längre. HUR känns det?
Varför blir den tung vecka?Jag insåg för en stund sen att nästa vecka kommet bli äckligt tung. Men Ullared på onsdag iaf.
Min hjärna är lite trasig för tillfället. Så.. chansen att det vore tvärtom är stor.
Förhör på måndag, pyskologen på tisdag, ullared på onsdag, inget inbokat på torsdag och återbesök på vc på fredag. Hej fulltecknad agenda.Varför blir den tung vecka?