Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg precis den här texten i en bild, där två personer håller armarna om varandra:
"Ibland, är det svårt att förklara varför man är så fäst vid en annan människa.
Det enda man egentligen vet är att de, med sin blotta närvaro, kan få en att må så otroligt bra."

Blev ledsen när jag läste det, då jag vet att jag inte har en sådan person i mitt liv just nu.... :cry::cry:

Badhuset??? Ett jättelikt badkar som delas med andra? Räknas inte :banghead:
Men jag har ju en massagestol. Med värme. :up:

20160219_205927.jpg

Maken är lite trött. Han stack fram handen till fel papegoja när han skulle gå och duscha. Han blev smärtsamt medveten om sitt misstag :rofl:
Hans höna blev lite sur att han flörtade med fel fågel dessutom, men han blev förlåten snabbt eftersom det var duschtajm :D

Såg precis den här texten i en bild, där två personer håller armarna om varandra:
"Ibland, är det svårt att förklara varför man är så fäst vid en annan människa.
Det enda man egentligen vet är att de, med sin blotta närvaro, kan få en att må så otroligt bra."

Blev ledsen när jag läste det, då jag vet att jag inte har en sådan person i mitt liv just nu.... :cry::cry:
Kram

Usch trött och hungrig. Sytt lite idag, men kom inte så långt på dagen då jag saknade strykjärn och strykbräda, så fick åka och låna av brorsa nr 2. Sen råkade jag fastna i cross-stitch world och prata med karln. Men nu på kvällen blev det som skulle strykas fixat. Så nu har jag ont i ryggen :meh::down:

Men jag har ju en massagestol. Med värme. :up:

20160219_205927.jpg
Först: Gulligt marsvin! Du glömde nämna det. Du har massagestol och marsvin.

Apropå massagestol: Vi har en på jobbet och jag älskar den. Jag ska inte avslöja hur jag påverkas av den förrän jag fått veta vilka effekter ni andra får av massagestol. Så; berätta nu - hur påverkas du?

Först: Gulligt marsvin! Du glömde nämna det. Du har massagestol och marsvin.

Apropå massagestol: Vi har en på jobbet och jag älskar den. Jag ska inte avslöja hur jag påverkas av den förrän jag fått veta vilka effekter ni andra får av massagestol. Så; berätta nu - hur påverkas du?
Inte marsvin. Kanin. :D

11225228_750485485050009_9080394262063533688_n.jpg

Men hon har vuxit lite. :D

Hur jag påverkas? Jag blir totalt avslappnad. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 437
Senast: Mineur
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 733
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V