Klädsim alltså!Bortförklaringar. Det finns behå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klädsim alltså!Bortförklaringar. Det finns behå.
Badhuset??? Ett jättelikt badkar som delas med andra? Räknas inteJag åker till badhuset på onsdagar.![]()
Godkänns!@aprilmaj jag tänkte gå loss på en cider också![]()
Vilken uppväxt! Badkar OCH bastu!
Nu måste du berätta: Hur har denna priviligierade barndom format dig? Du måste ju vara snudd på perfekt?!
Men jag har ju en massagestol. Med värme.Badhuset??? Ett jättelikt badkar som delas med andra? Räknas inte![]()
Tack så jättemycket
Fast, det är klart... Om det är någon som ska ha varmvatten nog att fylla ett befintligt badkar, så är det du efter alla vedermödor med tidigare eldande.Grattis till flytten!
KramSåg precis den här texten i en bild, där två personer håller armarna om varandra:
"Ibland, är det svårt att förklara varför man är så fäst vid en annan människa.
Det enda man egentligen vet är att de, med sin blotta närvaro, kan få en att må så otroligt bra."
Blev ledsen när jag läste det, då jag vet att jag inte har en sådan person i mitt liv just nu....![]()
Känner mig så otroligt ensam ibland..
Du ska ha jättemycket glass, tycker jag. Du förtjänar lassvis med glass!Men helst av allt vill jag ha glass, men jag är en tjock människa som inte förtjänar det![]()
(Badkar också)
Jag tror att du underdriver. Med både badkar och bastu så finns det bara ett möjligt resultat: perfekt.Ja snacka om lyx egentligen!Tja jag är ju trots denna uppväxt långt från perfekt även om mitt liv måste verkat perfekt under denna tid med dessa två exklusiviteter!
![]()
Först: Gulligt marsvin! Du glömde nämna det. Du har massagestol och marsvin.Men jag har ju en massagestol. Med värme.
![]()
Åååh, radler... nmnomDricker radler och lyssnar på musik![]()
Du glömde att skriva något om badkar![]()
Inte marsvin. Kanin.Först: Gulligt marsvin! Du glömde nämna det. Du har massagestol och marsvin.
Apropå massagestol: Vi har en på jobbet och jag älskar den. Jag ska inte avslöja hur jag påverkas av den förrän jag fått veta vilka effekter ni andra får av massagestol. Så; berätta nu - hur påverkas du?