Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har sett fortsättningen på IT ännu? Jag är så förbaskat hypad!![]()
Instämmer, sjukt kul!Det här tipsen alltsåBåde jag och sambon älskar den, humorn är helt fenomenal
![]()
Yay! Vad kul att fler gillar denInstämmer, sjukt kul!
Jag tycker den är helt bedrövligt dålig faktiskt. Liksom, skådespelarinsatserna, intrigerna, hajen (?!?). Går iofs att se på och skratta åt men ändå, riktigt riktigt dålig![]()
Jag var också tvungen att kolla nu! Så jäkla rolig! Precis samma humor som i serien, vars namn jag glömt, som handlade om förberedelserna inför OS i London.Åh vad kul att ni gillar den! Jag är också väldigt förtjust i den!!![]()
Ack, den listan har en helt annan ordning för mig! Sen undrar jag lite stilla hur man kan ställa exempelvis Ken Burns eminenta doku The Vietnam War mot The Sopranos? Lite udda listning att ställa genrer mot varandra. Så diss på den listan från mig!Denna var lite kul: Guardian har ambitiöst listat 2000-talets 100 bästa serier.
Min etta var etta här också, och tvåan har jag heller inga invändningar mot.
https://www.theguardian.com/tv-and-...Social&utm_source=Facebook#Echobox=1568616165
Nej, de gör ju knappast anspråk på att ha nåt objektivt ”rätt”. Men jag tycker ofta att listor är kul, kan inte låta bli att kolla om jag håller med.Ack, den listan har en helt annan ordning för mig! Sen undrar jag lite stilla hur man kan ställa exempelvis Ken Burns eminenta doku The Vietnam War mot The Sopranos? Lite udda listning att ställa genrer mot varandra. Så diss på den listan från mig!![]()
Nämen Veep borde ju varit mycket mycket högre upp! Finns inget bättre än Veep, Veep är LIVET.Denna var lite kul: Guardian har ambitiöst listat 2000-talets 100 bästa serier.
Nämen Veep borde ju varit mycket mycket högre upp! Finns inget bättre än Veep, Veep är LIVET.
Crazy Ex-Girlfriend borde varit med också!