Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kĂ€mpar med Mindhunter pĂ„ netflix eftersom sĂ„ mĂ„ngahĂ€r har rosat serien. Jag Ă€r pĂ„ sjĂ€tte avsnittet i första sĂ€songen och jag kĂ€nner mest GĂSP! Det började ju bra, men det Ă€r liksom lite som man aldrig kommer igĂ„ng, det Ă€r kanske lite för lĂ„gmĂ€lt för mig.
Ălskar Shetland. Ăr typ den enda deckaren jag ser. VĂ€rd att se bara för naturen och dialekten.Jag ligger hemma sjuk sĂ„ har sett allt som finns att se i hela vĂ€rlden typ.
Borderline: En brittisk mockumentary om border agents pÄ en flygplats. Sjukt roligt! Rekommenderas till alla som Àr inne pÄ typisk brittisk humor. Finns pÄ Netflix.
Shetland: Skotsk deckare som utspelar sig pĂ„ Shetlandsöarna. Ett avsnitt ute Ă€n sĂ„ lĂ€nge. JĂ€ttebra! Ălskar miljöerna och den lĂ„gmĂ€lda tonen. Finns pĂ„ SVT.
Sinner: SÀsong 2. Jag var skeptisk till S1, lite vÀl hysteriskt för min smak, och Àven tvÄan startar hysteriskt vÀrre. Men - intressant story. Jag kommer nog se resten ocksÄ. OcksÄ pÄ SVT!
Eller hur!! Segt bara att behöva vĂ€nta en vecka pĂ„ varje nytt avsnitt pĂ„ SVT PlayĂlskar Shetland. Ăr typ den enda deckaren jag ser. VĂ€rd att se bara för naturen och dialekten.
Tittar just nu pĂ„ "A quiet place" pĂ„ netflix. Har vĂ€l sett hĂ€lften Ă€n sĂ„ lĂ€nge men den Ă€r skitlĂ€skig. Jag fĂ„r lite dejavĂŒ-kĂ€nsla till Birdbox (som var vansinnigt spĂ€nnande).
HÀr handlar det om nÄgot djur eller varelse som vad jag förstÄr, har en extrem hörsel och attackerar pÄ ljud och det Àr en barnfamilj vi följer. Netflix beskrivning lyder: "Om du vill överleva fÄr du inte prata, inte grÄta,inte göra nÄgot ljud - annars hör de dig och dÄ Àr det för sent".
Den Àr sÄ lÀskig sÄ jag mÄste stoppa och göra annat en stund hela tiden....![]()
Jag förstÄr precis!Jag sÄg den pÄ bio, ville helst gÄ ut ur salongen!
Tittar just nu pĂ„ "A quiet place" pĂ„ netflix. Har vĂ€l sett hĂ€lften Ă€n sĂ„ lĂ€nge men den Ă€r skitlĂ€skig. Jag fĂ„r lite dejavĂŒ-kĂ€nsla till Birdbox (som var vansinnigt spĂ€nnande).
HÀr handlar det om nÄgot djur eller varelse som vad jag förstÄr, har en extrem hörsel och attackerar pÄ ljud och det Àr en barnfamilj vi följer. Netflix beskrivning lyder: "Om du vill överleva fÄr du inte prata, inte grÄta,inte göra nÄgot ljud - annars hör de dig och dÄ Àr det för sent".
Den Àr sÄ lÀskig sÄ jag mÄste stoppa och göra annat en stund hela tiden....![]()
Ja den var bra! AlltsÄ lite förutsÀgbar men den hade nerv ÀndÄ! Har inte sett The Silence, ska kolla upp den! Bird box Àr ett mÄste, Sandra Bullock Àr i sitt esse!Den sÄg jag ocksÄ nyss och gillade! Gillar Emily Blunt. Har du sett The Silence? Liknande film, jag gillar den ocksÄ. Jag har inte sett Birdbox, den ska jag se.
Oj sĂ„ olika det kan vara verkligenThe dead donât die pĂ„ bio. En zombieparodi, massa kĂ€ndisar och fyndiga replikerVĂ€ldigt bra och dĂ„ fattade jag sĂ€kert bara hĂ€lften av referenserna. 4 av 5!
Oj sÄ olika det kan vara verkligen
Jag sÄg den för nÄgon dag sedan och tyckte den var Sà kass. Satt och fipplade med telefonen mot slutet för det var sÄ nedrans trÄkigt. Inte alls min typ av humor kÀnde jag.
Ăr fortfarande förbannad över slutet.Sett nya sĂ€songen av Veronica Mars. Inte supernöjd![]()
Jag har inte sett den men betygen pÄ rotten tomatoes lockar inte. NÀr det Àr en stjÀrnspÀckad film brukar det innebÀra klubben för innebördes beundran (a.k.a Hollywood) har haft personalfest typ...NÀ den Àr ju klockrent klyschig i zombieparodi-genren, i stil med Shaun of the dead och Death valley, sÄ gillar man inte den humorn Àr det nog inte rÀtt val av film![]()