Vad såg ni senast? Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg BlackKklansman, bra om viktigt ämne men utan att bli för tung! Spännande, rolig men såklart också "klump i magen"... Finns på Netflix nu om man som mig aldrig såg den när den var "ny"

Jag såg inte ens klart Eurovision, och då kan jag genomlida rätt dåliga filmer utan att stänga av :p

Har sett Space force, underbart rolig!
Och The Politician, rolig den med men på ett helt annat vis. Plöjde båda säsongerna på bara några dagar, hoppas och längtar efter säsong 3.

Anna (Luc Besson) på Applemovies. Habil actionbukfylla med ett närmast lustfyllt mördande, litet förutsägbar men ändå inte utan twist, helt ok film.

Den lilla sjöjungfrun (otecknad, 2018) på Netflix. Litet gullig fläckvis men på det hela taget rätt usel imho.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon mer än jag som sett denna dokumentär? Jag såg en massa inlägg på sociala medier gällande den, där folk ville diskutera...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: kolblakkur
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
953
Senast: Gunnar
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 565
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30