Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har just sträcksett den. Så braSer denna! Älskar den (svtplay)
Visa bifogad fil 50416
Jag gillade den, men (men) den berättar historien i omvänd ordning till viss del, men trots att den är spännande så tappade den mig. Jag vill ofta ha något lättare och göra två saker samtidigt.Är det förresten någon som har sett Bloodline (Netflix)? Ser att Linda Cardellini, som jag blivit väldigt förtjust i p.g.a. Dead to Me, har en huvudroll i den också samt att den har väldigt bra betyg på Imdb.
Ok, bra att veta. Jag såg faktiskt första avsnittet i fredags kväll och är nog lite nyfiken ändå, men inte tillräckligt för att ha tagit mig fram till avsnitt 2 än... Men när jag är klar med Dead to Me så!Jag gillade den, men (men) den berättar historien i omvänd ordning till viss del, men trots att den är spännande så tappade den mig. Jag vill ofta ha något lättare och göra två saker samtidigt.
Trots det så tycker jag du ska ge den en chans.
Gillar också Linda Cardellini! Väldigt karismatisk (utmärkande?) människa.
Jag älskar Bloodline! Har sett båda säsonger och gillade verkligen formatet den filmas i och känslan i serien. Otroligt bra dialog där det mesta sägs utan att sägas.Är det förresten någon som har sett Bloodline (Netflix)? Ser att Linda Cardellini, som jag blivit väldigt förtjust i p.g.a. Dead to Me, har en huvudroll i den också samt att den har väldigt bra betyg på Imdb.
Ok, har nu sett sista avsnittet och alltså NEJ! Slutet förstörde typ hela säsongen för migRoar mig med säsong 2 av Dead to Me (Netflix). Den är lika härligt utspårad som första säsongen (lite mer, till och med) och huvudkaraktärerna är lika härligt härliga