Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÅÅÅ bra! Jag har tyvärr sett klart även säsong 5 nu men har börjat om med säsong 1 för sambon har helt missat denna briljanta serie Vi går runt och säger D'accord till varandra hela tiden nu.Vi tittar på Le Bureau de Légendes. Den är så himla bra!
Vi tittar på Le Bureau de Légendes. Den är så himla bra!
Åh, den här måste jag och sambon se! Vi som just avslutat Line of Duty och kände oss lite vilsna och deppiga över att inte ha något nytt att gå vidare till!SÅÅÅ bra! Jag har tyvärr sett klart även säsong 5 nu men har börjat om med säsong 1 för sambon har helt missat denna briljanta serie Vi går runt och säger D'accord till varandra hela tiden nu.
Tips till alla, finns på SVT, alla säsonger
Enda minuset är det torra svenska namnet på serien (Falsk identitet).
Åh, den här måste jag och sambon se! Vi som just avslutat Line of Duty och kände oss lite vilsna och deppiga över att inte ha något nytt att gå vidare till!
Sambon och jag har nu hunnit igenom hela säsong ett, tjohej vad bra den var! Vi ska genast fortsätta med tvåan!Jaaa! Se den. Och jag håller med @VLMF att man mest vill gå runt och prata franska hela tiden.
Sambon och jag har nu hunnit igenom hela säsong ett, tjohej vad bra den var! Vi ska genast fortsätta med tvåan!
Eurovision (netflix) - Fyfan vad pissig. Otroligt låg nivå på humorn och skådespeleriet. Inte min typ av film alls.
Verkligen! Ettan är den långsamma säsongenOch den blir bara bättre och bättre! Vi sitter med sista säsongen nu och har bara tre avsnitt kvar. Det känns väldigt sorgligt även om det sannolikt kommer fler.
Jag ÄLSKAR Gilmore Girls! Det är min snuttefilt när det gäller TV-serier, en sådan där som jag återkommit till massor av gånger under åren när jag velat ha något lättsmält, bekant och hyfsat roligt. Håller just nu på att se om hela serien från början, är ungefär halvvägs genom första säsongen och vet att det bara blir bättre!Jag - som aldrig förr sett på TV - har i och med karantänen blivit rena serieknarkaren.
Sett ett gäng tramsigt usla netflixserier. Good Witch och Chesapeake shores t.ex.
Nu är jag på väg genom Gilmore Girls. Dialogen är knasig men handlingen tramsigt amerikansk.
Eurovision (netflix) - Fyfan vad pissig. Otroligt låg nivå på humorn och skådespeleriet. Inte min typ av film alls.