Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det funderade jag/vi också på... Vi orkade inte ens se klart första säsongen tyvärr, det var för mycket såpa i heist-miljö över den för min del. Synd, för jag hade verkligen hoppats på en riktigt bra heist-serie. Men det verkar ju populär bland andra av Netflix att döma, så på något sätt har de bevisligen lyckats dra ut på det på ett hyfsat sätt!Har sett första säsongen av La Casa El Papel (netflix) - spännande men jag vet inte riktigt hur de ska få till 4 säsonger om detta?
Jag gav upp på säsong två, men min syster säger att det blir bättre, så har tänkt ge det ett försök till.Har sett första säsongen av La Casa El Papel (netflix) - spännande men jag vet inte riktigt hur de ska få till 4 säsonger om detta?
Ja den såg jag när den kom och precis avslutat säsong två. Skruvad och knäpp men underhållande!Sjukt oklar (SVT) - Har nyss börjat se serien från 2018 där Clara Henry spelar huvudrollen, och tycker om den. Skruvad, mänsklig, plågsam och rolig.
Skulle kunnat vara jag som skrev det där Jag nöjde mig också med första halva avsnittet men vill definitivt se vidare!Jag har börjat titta på Self Made på Netflix. Har bara sett halva första avsnittet men är redan kär!
Ser denna! Älskar den (svtplay)
Visa bifogad fil 50416