Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... och efter att ha läst detta (samt de andra inläggen om samma serie) ska jag genast bänka mig vid TV:n och se ett avsnitt till! Jag såg avsnitt 1 i söndags men kom av mig lite efter det, men jag har tänkt att jag ska återkomma till den vid något tillfälle. No time like the present!Har sett Unorthodox idag. Jag har nog inte sett en så bra tv-serie (nåja, miniserie) sedan första säsongen av Broadchurch. Jag vet inte ens var jag ska börja... Måste smälta detta några dagar, tror jag.
Har sett Unorthodox idag. Jag har nog inte sett en så bra tv-serie (nåja, miniserie) sedan första säsongen av Broadchurch. Jag vet inte ens var jag ska börja... Måste smälta detta några dagar, tror jag.
... och efter att ha läst detta (samt de andra inläggen om samma serie) ska jag genast bänka mig vid TV:n och se ett avsnitt till! Jag såg avsnitt 1 i söndags men kom av mig lite efter det, men jag har tänkt att jag ska återkomma till den vid något tillfälle. No time like the present!
Håller med @Tassetass , den var riktigt bra! Vi såg klart det sista avsnittet igår och har också en känsla av att detta måste smältas.
Tror inte det. Boken den baseras på slutar ungefär där. Kan förresten rekommendera boken också. Deborah Feldman heter författaren/huvudpersonen.Unorthodox
Såg den i veckan. Oj så bra!!
Det kommer väl en del 2?
Den är en miniserie vilket brukar betyda att det inte blir mer.Unorthodox
Såg den i veckan. Oj så bra!!
Det kommer väl en del 2?
Den är en miniserie vilket brukar betyda att det inte blir mer.
Men ruskigt bra är den!
Unorthodox var mycket riktigt superbra! Sådär så att jag kommit på mig själv med att tänka på den flera gånger sedan jag såg klart den förra helgen.
Nu "roar" jag mig med att se Tiger King men funderar under varje avsnitt varför jag egentligen envisas med att se det. Det är väl någon slags knäpp fascination som styr, antar jag. Herregud vilka vidriga människor, och herregud vilket jäkla skitland det är på sina ställen! (OBS #inteeallaställen)
Ja, det tycker jag. Den fokuserar visserligen mer på människorna än djuren, och jag kan inte minnas att jag sett några scener där djuren uttryckligen far illa än (jag är dock bara på avsnitt 3), men visst ser man att de inte är glada och att de hanteras på fullständigt felaktiga sätt.Jag har väldigt svårt för att se djur som far illa, är Tiger King något jag ska skippa då kanske?
Vi tänkte att vi skulle testa Modern Family härnäst