Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg avsnittet idag. Verkligen jättebra!Oh, hittade första avsnittet på säsong 2 av The Sinner på SVTPlay!
Säsong 1 ligger på netflix, en mycket spännande och bra kriminaldrama som jag verkligen rekomenderar.
Ja, jag blev också glatt överraskad!
Även om den förra var en 'säsong' väntade jag mig inte någon ny 'säsong' liksom! Men första avsnittet såg lovande ut, bara tråkigt att behöva vänta vecka för vecka ju!![]()
The Sinner, så bra
Såg avsnittet idag. Verkligen jättebra!
Kan det bli mer fel??Helt obegripligt att han inte är rökt i branschen. Och att han ska vara personen som hanterar nåt så känsligt som en dokumentär om Kapten Klänning liksom.
Eller hur!!Kan det bli mer fel??
Jag tyckte precis samma och tog mig med nöd och näppe igenom säsong ett, men känner mig inte alls motiverad att fortsätta med en säsong till.Jag kämpar med Mindhunter på netflix eftersom så mångahär har rosat serien. Jag är på sjätte avsnittet i första säsongen och jag känner mest GÄSP! Det började ju bra, men det är liksom lite som man aldrig kommer igång, det är kanske lite för lågmält för mig.
Skönt att höra, då är det inte bara jag!Jag tyckte precis samma och tog mig med nöd och näppe igenom säsong ett, men känner mig inte alls motiverad att fortsätta med en säsong till.
Jag gav den ett avsnitt. Sicken snarkfest. Två snubbar som åkte runt och pratade, det HÄNDE ju aldrig något.Jag kämpar med Mindhunter på netflix eftersom så mångahär har rosat serien. Jag är på sjätte avsnittet i första säsongen och jag känner mest GÄSP! Det började ju bra, men det är liksom lite som man aldrig kommer igång, det är kanske lite för lågmält för mig.
Jag kämpar med Mindhunter på netflix eftersom så mångahär har rosat serien. Jag är på sjätte avsnittet i första säsongen och jag känner mest GÄSP! Det började ju bra, men det är liksom lite som man aldrig kommer igång, det är kanske lite för lågmält för mig.