Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är fortfarande förbannad över slutet.
Vet inte hur jag ska komma över det heller![]()
Vi är inte de enda heller. Halva internet var förbannade. Fattar inte hur man kan sabba LoVe såEller hur! Blev svinsur![]()
Jag har inte sett den men betygen på rotten tomatoes lockar inte. När det är en stjärnspäckad film brukar det innebära klubben för innebördes beundran (a.k.a Hollywood) har haft personalfest typ...
https://www.rottentomatoes.com/m/the_dead_dont_die_2019
Jag tycker den är helt bedrövligt dålig faktiskt. Liksom, skådespelarinsatserna, intrigerna, hajen (?!?). Går iofs att se på och skratta åt men ändå, riktigt riktigt dåligHar under min motionscykeltid idag sett 2 avsnitt av miniserien "The I-land" på netflix som släpptes idag. Tror det ska vara 7 avsnitt. Tio personer vaknar upp på en strand och ingen har något minne. Det är lite, so far - Robinson möter Lost, och av trailerna att döma - the hunger game/the matrix. Lagom intrigerande underhållning.
Har också sett The Dark Crystal (gamla filmen) och påbörjat serien (ett avsnitt). Har lite svårt för dockorna men ska ge det en chans några avsnitt till![]()
Den har fått urdåliga recensioner ocksåJag tycker den är helt bedrövligt dålig faktiskt. Liksom, skådespelarinsatserna, intrigerna, hajen (?!?). Går iofs att se på och skratta åt men ändå, riktigt riktigt dålig![]()
Jag kan typ skriva under på vartenda ord! Men måste se klart bara för att kunna skratta åt den!Den har fått urdåliga recensioner också. Till exempel:https://www.theguardian.com/tv-and-...N9SGX4TC3Am1UNu5e1oO2bHkm4#Echobox=1568301597
Jag tycker just dockorna är så förfärligt dåliga att jag hade hellre sett mupparna göra filmen, jag har verkligen försökt men klarar inte av att se den.Det tog mig två avsnitt sen hade jag helt glömt bort att alla karaktärer är dockormen jag binge-tittade, kunde inte sluta
![]()
Jag ska gå och se Downton Abbey imorgon! Så pepp.![]()
Det här tipsen alltsåBorderline: En brittisk mockumentary om border agents på en flygplats. Sjukt roligt! Rekommenderas till alla som är inne på typisk brittisk humor. Finns på Netflix.
Åh vad kul att ni gillar den! Jag är också väldigt förtjust i den!!Det här tipsen alltsåBåde jag och sambon älskar den, humorn är helt fenomenal
![]()
Jag vet inte. Death valley har jag inte sett men Shaun of the dead gillar jag riktigt mycket. Det kändes bara som att det var lite för lite humor och för mycket referenser. Även om jag förstod de flesta så kändes det liksom inte kul.Nä den är ju klockrent klyschig i zombieparodi-genren, i stil med Shaun of the dead och Death valley, så gillar man inte den humorn är det nog inte rätt val av film![]()
Någon som har sett fortsättningen på IT ännu? Jag är så förbaskat hypad!![]()
Men eller hur! Jag ska försöka få till kompisdejt med samma vän jag såg ettan med, det var sådan bra kväll!Jag är så sugen!!! Har sett trailern och den verkar riktigt bra. Gillade första delen väldigt mycket! Försökte få min sambo att gå med hon vägrar se den (hon gillar inte skräck). Får gå med kompis istället!