Men ojdå, Veep som jag helt hoppat över! Borde jag se alltså?Nämen Veep borde ju varit mycket mycket högre upp! Finns inget bättre än Veep, Veep är LIVET.
Crazy Ex-Girlfriend borde varit med också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ojdå, Veep som jag helt hoppat över! Borde jag se alltså?Nämen Veep borde ju varit mycket mycket högre upp! Finns inget bättre än Veep, Veep är LIVET.
Crazy Ex-Girlfriend borde varit med också!
Jaa-a! Jag var lika frustrerad jag med! Marie fastnade verkligen i hjärtat.@honung Mina föräldrar pratade precis om den serien och mamma sa att hon blev så frustrerad att hon inte kunde sitta still! Men de plöjde igenom flera avsnitt en och samma kväll så den fick bra betyg där med.![]()
Jag ÄLSKAR Veep och vill rekommendera den till alla men det är helt klart en annorlunda serie. Så sjukt rolig och så jävla briljant satir! Men den passar nog inte alla, beror nog mycket på vad för humor man har.Men ojdå, Veep som jag helt hoppat över! Borde jag se alltså?
Vet du, jag avskyr musikaler och stör mig alltid som fan när de sjunger så i början när jag tittade på CEG så hoppade jag över alla låtar. Sen i säsong två så fattade jag att ah, varenda låt är ju satir och driver med hela grejen alt ifrågasätter nåt på ett asvettigt sätt så då slutade jag skippa dom och nu ÄLSKAR jag låtarna. Alltså verkligen älskar dom. Helt skruvat för jag har aldrig någonsin gillat en enda musikal i hela mitt liv. Jag brukar lyssna på dem i bilen och sjunga med när jag körHur orkar du med all sång? Kollade några avsitt av Crazy Ex-Girlfriend men blir helt off av sång märkte jag.
Men ojdå, Veep som jag helt hoppat över! Borde jag se alltså?
Detta andra avsnitt var trögt tycker jag med. Men har förhoppningar om att det lyfter.Igår såg jag andra avsnittet av The Sinner säsong två. Lika trögt som första säsongen och man fattar inget tycker jag. Men jag gillar Harry och kommer fortsätta titta...
Ja, jag tror det var i sista säsongen.Såg Downton Abbey-filmen idag. Lite förvirrande, tror inte jag sett sista säsongen, Mary och Ediths män kände jag inte igen. Gifte de sig i sista säsongen?
Gillade filmen men som sagt lite förvirrande.
Den vill jag jättegärna se, boken var så bra.Är så glad över att jag tog mig tiden att se 438 dagar på bio igår. Jag har läst boken, lyssnat till Schibbye/Persson tidigare men trots det så överraskar filmen. Jag tycker att den är sådär härligt nyanserad som amerikansk film aldrig är, jag tyckte mig i alla fall läsa in mänsklighet också i "fienden" på ett sätt som mer närmar sig problematiken i internationella relationer och konflikter än vad spelfilm typiskt sett gör. Förutom kanske då vad gäller Carl Bildt, vars gubbiga självuppfyllda persona ges fullt spelrum på ett komiskt sätt.
Jag hoppas att det är lite svettigt att vara Carl Bildt och Lundin Oil just nu.
Instämmer. Tack och lov går inte filmen fullt lika detaljerat under huden i all misär i fängelset, allt våld och all ångest som jag upplevde att boken (på ett förtjänstfullt balanserat sätt) gjorde. Det hade jag inte orkat med som rekreation en vardagskväll. Däremot tycker jag filmen lägger på ett annat raster, med mer fokuserad ingång mot storpolitiken, kapitalismen och vikten av det fria ordet. Oerhört sevärd och rekommenderas verkligen. För mig som går på bio ungefär en gång vart tredje år är jag väldigt glad att maken valde just denna film.Den vill jag jättegärna se, boken var så bra.
Jag har just sett om hela serien från säsong 1...Som uppladdning inför att se Downton Abbey-filmen har jag sett om sjätte säsongen. Minns hur deppig jag var när jag såg den sista julspecialen, men nu kunde jag se den och tänka "YEEEEES!!".![]()