Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borderline: En brittisk mockumentary om border agents på en flygplats. Sjukt roligt! Rekommenderas till alla som är inne på typisk brittisk humor. Finns på Netflix.
Gud vad kul!! Vad glad jag blirDen här har roat mig, maken och en av familjens tonåringar mycket senaste veckan, så tack för tipset!![]()
Såg första avsnittet av Falsk identitet igår. Kändes rätt med något franskt. Ganska lovande, om man inte ställer krav på utförligt skidrade kvinnliga karaktärer och sånt.
Tröttnade på Falsk identitet efter ett par avsnitt.
Vill ha en serie! Men jag är för kräsen för mitt eget bästa.
Tröttnade på Falsk identitet efter ett par avsnitt.
Vill ha en serie! Men jag är för kräsen för mitt eget bästa.
Jag är också så otroligt kräsen. Homeland allena uppfyller alla mina behov.
Jag la precis till den på min lista igår!Jag har kollat på säsong ett av Criminal UK plus första avsnittet av den franska versionen under det senaste dygnet. Absolut ingen flashig actionspäckad serie och som dessutom kräver en del koncentration från mig som tittare (framförallt den franska versionen eftersom jag inte fattar franska) men för typ första gången på länge vill jag vara fokuserad på allt!
Jag tycker den är riktigt bra och det är häftigt hur något som mestadels är ett ”samtal” kan vara så fängslande. Plus dessutom för David Tennants prestation i första avsnittet av den brittiska versionen.
Falsk identitet är mycket bättre än Homeland enligt migMer verklighetstrogen och inte så uppstissad utan mer lågmäld, politisk och otäck.
Åh, jag har laddat SÅ länge för att se Criminal: España och blev superbesviken nu när jag sett första avsnittetJag har kollat på säsong ett av Criminal UK plus första avsnittet av den franska versionen under det senaste dygnet. Absolut ingen flashig actionspäckad serie och som dessutom kräver en del koncentration från mig som tittare (framförallt den franska versionen eftersom jag inte fattar franska) men för typ första gången på länge vill jag vara fokuserad på allt!
Jag tycker den är riktigt bra och det är häftigt hur något som mestadels är ett ”samtal” kan vara så fängslande. Plus dessutom för David Tennants prestation i första avsnittet av den brittiska versionen.
Men va tråkigt! Du får ge UK en chansÅh, jag har laddat SÅ länge för att se Criminal: España och blev superbesviken nu när jag sett första avsnittet. Jag gillar formatet och att det är fokus specifikt på förhörssituationer men det första spanska avsnittet var verkligen skräp. Orealistiskt och med sjukt osympatiska 'good guys' som man omöjligt kan sympatisera med.
Kul att den brittiska är bättre i alla fall!
Ja, jag ska testa alla länderna! Kommer nog fortsätta med Spanien ändå, bara för att jag tycker om att titta på spanskspråkiga serier. Men kommer muttra mig igenom den!Men va tråkigt! Du får ge UK en chansDet första avsnittet från Frankrike var också bra (men jobbigare för mig att hänga med i
)
”Berätta mer, snälla” är vad det spanska längst ner betyder?!Hur de tror att en polis ser ut under förhör när hen vill uppmuntra den misstänkte att prata:
Visa bifogad fil 37148
![]()