R
Raderad medlem 6459
”Berätta mer, snälla” är vad det spanska längst ner betyder?!![]()
Åh det är så dåligt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
”Berätta mer, snälla” är vad det spanska längst ner betyder?!![]()
Sådär ser jag nog ut vid förhör när klockan närmar sig 02 eller såHur de tror att en polis ser ut under förhör när hen vill uppmuntra den misstänkte att prata:
Visa bifogad fil 37148
![]()
”Kommer du hit ofta eller?!”
Gör det!Jag känner att jag nog skippar den spanska versionen![]()
Nej men det är ju helt stört verkligen! SÅ dåligt bara, pinsamt jäkla dåligt. Och väldigt typiskt spanskt på nåt visMen hjälp! Sån var verkligen inte UK eller Frankrike!@niphredil
Jag bingade typ alla avsnitt/ serier igår. Jag håller verkligen helt med, kändes mer som det var en spansk såpopera än samma kvalité som de andra serierna. Kändes väldigt stereotypiskt. Däremot första avsnittet i det brittiska satte en bra ton.Gör det!
I första avsnittet händer det här (på allvar alltså):
De misstänker att en kvinna varit delaktig i ett mord och vill få henne att berätta sanningen samt avslöja var hennes bror gömmer sig då han också är inblandad. Hon pratar inte. De märker att den hon älskar mest i hela världen är hennes hund Luna.
Så vad gör man? Man går till en domare och ber om en court order för att SKÄRA UPP hunden för att se om hon matat hunden med liket. OBS att ingenting ens pekar på det. Domaren säger nej pga GIVETVIS gör han det och då går helt enkelt poliserna så att de skriver ut en fejkad court order, hämtar hunden och går in i förhörsrummet och säger till kvinnan att de fått tillåtelse att skära upp hunden för att titta efter remains.
Kvinnan blir helt hysterisk och gråter och skriker och då ställer sig polisen med den fejkade court ordern i handen och säger "Jag kan riva den här på en gång så slipper din hund dö, om du berättar sanningen!" varpå kvinnan hysteriskt berättar sanningen.
Det här firas sen som en jättesuccé eftersom polisen fick kvinnan att erkänna exakt vad som skett.
Och sen var det the end
Så eh ja. Du missar ingenting om du inte tittar.
Ja precis, det är superspanskt och supersåpigt. Vilket är jättesynd, för jag ville verkligen se en realistisk och vettig spansk skildring av förhörssituationer. Pinsamt för dem också att alla andra länderna gjorde det bättre (förutsätter jag alltså, har ju inte sett de andra).Jag bingade typ alla avsnitt/ serier igår. Jag håller verkligen helt med, kändes mer som det var en spansk såpopera än samma kvalité som de andra serierna. Kändes väldigt stereotypiskt. Däremot första avsnittet i det brittiska satte en bra ton.
Jag tyckte nog att alla serierna hade en viss typisk karaktism (påhittat ord, men hittar inte det rätta just nu) som man förknippar med deras länder. Men väldigt mycket mer städat, bara första avsnittets handling i den spanska var ju lite..Ja precis, det är superspanskt och supersåpigt. Vilket är jättesynd, för jag ville verkligen se en realistisk och vettig spansk skildring av förhörssituationer. Pinsamt för dem också att alla andra länderna gjorde det bättre (förutsätter jag alltså, har ju inte sett de andra).
Inga djur som tas som gisslan av polisen?Criminal UK Herreguuuuuud så bra! David Tennant var grym i första och nu i andra avsnittet dök Hayley Atwell upp![]()
![]()
![]()
Nej besvikelsen var storInga djur som tas som gisslan av polisen?![]()
Nej besvikelsen var stor![]()
Jag börjar titta nu på den! Rochenda Sandall är ju med också, hon är ju ASBRA!Criminal UK Herreguuuuuud så bra! David Tennant var grym i första och nu i andra avsnittet dök Hayley Atwell upp![]()
![]()
![]()
Vad tyckte du? Lika bra som den spanska?Jag börjar titta nu på den! Rochenda Sandall är ju med också, hon är ju ASBRA!
Verkar lovande!