Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar du LoD att streama?Senaste serierna jag såg alla avsnitt av var Line of Duty och Babylon Berlin, båda sevärda.![]()
Jag såg den senaste säsong fem på svtplay, den finns kvar där i fyra dagar till.Var hittar du LoD att streama?![]()
Äsch, samma här!Jag såg den senaste säsong fem på svtplay, den finns kvar där i fyra dagar till.Det har bara kommit ut fem säsonger av den än tror jag? Vet tyvärr inte var det går hitta de fyra första, jag skulle gärna se om de tidigare med.
I mitt Teliakanalpaket finns en playtjänst som heter Cirkus, där finns alla säsonger. Någon annanstans har jag inte sett dem.Jag såg den senaste säsong fem på svtplay, den finns kvar där i fyra dagar till.Det har bara kommit ut fem säsonger av den än tror jag? Vet tyvärr inte var det går hitta de fyra första, jag skulle gärna se om de tidigare med.
STFU.I mitt Teliakanalpaket finns en playtjänst som heter Cirkus, där finns alla säsonger. Någon annanstans har jag inte sett dem.
Har sett klart sista säsongen av orange is the new black. Tyckte att säsongen var rätt bra jämfört med de tidigare, men vet inte riktigt om jag är helt nöjd med slutet. Kändes ofärdigt på något sätt. Någon annan som sett klart? Vad tyckte ni?
Jag recenserade den tidigare i tråden men tycker de knöt ihop trådarna bra, minns inte vilket betyg jag satte.Har sett klart sista säsongen av orange is the new black. Tyckte att säsongen var rätt bra jämfört med de tidigare, men vet inte riktigt om jag är helt nöjd med slutet. Kändes ofärdigt på något sätt. Någon annan som sett klart? Vad tyckte ni?
Det tyckte jag också att de gjorde bra. Så sett tycker jag att de gjorde ett bra och genomarbetat avslut av de flesta karaktärerna. Det var tråkigt att vissa karaktärers avslut var så tragiska (för jag tyckte så synd om dem, speciellt eftersom man har fått så mkt djup i deras personligheter), men hade verkligen avskytt om alla fick lyckliga slut.Jag tyckte om hur hela säsongen egentligen var ett avslut. Gillar inte när de trycker in allt i sista avsnittet utan tar det lite pö om pö liksom, som de gjorde nu med flera karaktärer och deras historia. Så jag kände mig nöjd i alla fall!
Ah, måste ha missat det. Är nog också rätt nöjd när jag tänker efter.Jag recenserade den tidigare i tråden men tycker de knöt ihop trådarna bra, minns inte vilket betyg jag satte.