Jag har inte vågat se den ännuSkapligt dålig på att hantera verkligheten.
Jag vill se Hustlers! Verkligen ingen här som sett den ännu?
Jag vill också se Hustlers!
Börjat kolla på Pose (Netflix). Superbra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte vågat se den ännuSkapligt dålig på att hantera verkligheten.
Jag vill se Hustlers! Verkligen ingen här som sett den ännu?
Jag har! Den var helt okej, rätt rolig men inte hysteriskt rolig, liksom.Jag vill se Hustlers! Verkligen ingen här som sett den ännu?
Jag såg några avsnitt av den, men den var verkligen inte braHar ägnat natten åt att kolla på Insatiable - den är riktigt riktigt dålig på så många sätt, men samtidigt väldigt svårt att sluta titta på den (och några ljusglimtar har den).
Men hela serien bygger på typ på en tjock tjej som blir smal och ska hämnas på alla genom att bli skönhetsdrottning och ta igen allt hon missar.
Huvudkaraktären är så extremt självupptagen och bitchig, pratar hela tiden om att hon förtjänar att vara lycklig för hon har minsann varit tjock tidigare. Sjukt osympatisk karaktär verkligen och svårt att känna någon som helst sympati med henne.
Men det finns några fina biroller, även om dessa också är galet stereotypa.
Hela serien framställs liksom mycket mer som om den skulle handla om tävlingarna och att huvudpersonen skulle typ sabotera för sina motståndare osv (vilket var anledningen till att jag började för det är bra drama) men det är väldigt lite sånt under serien utan mer fokus på huvudpersonens problem i livet (som att hon varit tjock
). Inte särskilt sevärd med andra ord!
Den blir inte heller bättreJag såg några avsnitt av den, men den var verkligen inte bra![]()
Har sett 5/8. Älskar den ännu mer. Fantastiska skådespelare, fantastiska roller. Kvinnor i alla bärande roller. Kvinnor som dessutom inte är skitsnygga och har nyfönat hår även när de jobbat på kontoret hela natten, kvinnor som ser mer ut som de flesta faktiskt gör. Att det är två kvinnliga poliser som är parhästar i stället för två manliga. Att Duvall pratar så tonlöst och att Rasmussen är så kantig. Att miljöerna på polisstationerna inte ser ut som alla tiotusentals polisstationer brukar se ut i serierna. Love it.Fantastisk serie men jag var knäckt i två dagar efter att ha sett den. Vissa delar av verkligheten orkar jag knappt hantera i verkligheten.
Som den lydiga undersåte jag är så har jag tittat lite. Typ fyra avsnitt. Men ... tja? Det ser ut som väldigt genomsnittlig amerikansk komedi för migJag ÄLSKAR Veep och vill rekommendera den till alla men det är helt klart en annorlunda serie. Så sjukt rolig och så jävla briljant satir! Men den passar nog inte alla, beror nog mycket på vad för humor man har.
Jag har sett om serien hur många gånger som helst och garvar lika mycket varje gång.
Det är det som är problemet. Den BORDE passa mig.@mandalaki Nej, tycker inte alls att den är gapig eller genomsnittlig. Men den är ju lite speciell, tror att den bara passar vissa.
Verkligen!
Jag har märkt att när skådisar som vanligtvis brukar vara bra plötsligt är helt kassa i någon film är det oftast för att manuset är uselt...Mary (2019)
Handlar om en cursed (förhäxad?) båt med samma namn. En familj köper den för att bedriva någon sorts verksamhet med den, på jungfruresan börjar dock spökgrejer hända.
Rätt dålig, framförallt skådespelarna faktiskt, ovanligt nog är det barnen som gör det bäst och istället de vuxna som är sämst. Emily Mortimer hade jag bara sett i The Newsroom tidigare men minns henne som bra där. Gary Oldman däremot.. Har han gått ner sig väldigt eller var han alltid rätt kass? Minns inte nu ärligt talat.
Tror inget kunnat rädda filmen helt men med bättre stämning och framförallt bättre skådespelarinsatser hade det blivit väldigt mycket bättre.
Nej jag hinner knappt se tv numera.@Migo Kollar du på Critical Role också?![]()
Om du skulle ha flera timmar över någon dag så är det ett tips isåfallNej jag hinner knappt se tv numera.